Na trh prichádza Kelt s tradičnou 12-tkou a s novým dizajnom

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Kelt Foto: Heineken Slovensko

BRATISLAVA 20. marca (WBN/PR) – Najpredávanejšia pivná značka na slovenskom trhu v segmente Food, značka Kelt rozširuje sortiment a uvádza na trh novinku. Milovníci zlatého moku sa môžu tešiť z príchodu plnej chuti tradičnej Kelt 12-tky, ktorá bola doteraz dostupná iba vo vybraných Horeca prevádzkach. Od marca si Kelt 12% môžu pivári dopriať doslova kdekoľvek už aj v 0,5 l fľašiach a plechovkách, ktoré sa aktuálne dostávajú na pulty maloobchodných predajní. Spolu s produktovou novinkou Kelt 12% pristúpila značka aj k redizajnu celého portfólia.

Vyvážene horká a plná charakteristická chuť Kelta sa s príchodom tradičnej 12-tky bude odteraz ukrývať aj vo fľašiach a plechovkách. Rozšírenie ponuky o produktovú novinku určenej pre retail značka Kelt prináša každodennú odmenu pre všetkých milovníkov tradičných pív. Receptúra novinky je identická ako obľúbený Kelt 12%, ktorý si donedávna mohli pivári vychutnať ako čapovaný len vo vybraných puboch. Konzumenti vyhľadávajúci pivnú „klasiku“ si tak svoje obľúbené pivo môžu odteraz dopriať prakticky kdekoľvek.

Po siedmich rokoch od uvedenia produktu na slovenský trh pristúpila spoločnosť HEINEKEN Slovensko s uvedením novinky Kelt 12 % aj k osvieženiu a zatraktívneniu dizajnu celého portfólia značky Kelt. „Zmena, ktorú priaznivcom značky Kelt prinášame v týchto dňoch, sa prejavila najmä v zjednodušení a prevzdušnení loga. Docielili sme tým zdôraznenie keltskej helmy, ktorá je nosným symbolom pivnej odmeny pre každodenných hrdinov. Nový dizajn priniesol aj zvýraznenie samotného názvu značky a osviežujúcim prvkom je zdôraznenie prírodných, kvalitných ingrediencií v podobe klasov jačmeňa,“ vysvetlila Lenka Bačková,“ brand manažérka značky Kelt.

So svojimi novinkami, ktoré Kelt prináša tesne pred príchodom hlavnej sezóny, má najpredávanejšia značka v segmente Food tie najvyššie ambície. „Značka Kelt sa pre nás vďaka novej komunikácii, ktorú sme odštartovali ešte v minulom roku, atraktívnemu dizajnu a doplneniu portfólia o tradičnú 12-ku stáva jednou z našich strategických značiek. Sme presvedčení, že našu pozíciu v segmente Food v tomto roku ešte posilníme,“ dodala Lenka Bačková.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Heineken Slovensko