Aby návštevníci festivalu zapadli do dostihovej atmosféry nepárnokopytníkov, vyvinuli pre nich čižmy z karbónových vlákien. Na dosiahnutie dokonalého efektu „kopýt“ dizajnérsky tím využil vyše 5000 konských vlasov.
Modelka Louise Dainton, ktorá poslúžila ako tvár dizajnérskej reklamy, ich považuje za veľmi pohodlné. „Nie som si istá, či sú vhodné pre každého, no ja chcem mať jeden pár kopýt určite doma,“ povedala 25-ročná blondínka. Topánky skutočne nie sú pre každého nielen zo štýlového, ale aj finančného hľadiska – jeden pár z limitovanej edície sa bude predávať za 1500 eur a výťažok z predaja poslúži na charitatívne účely. Ak máte chuť ocitnúť sa v konskej „koži“, mali by ste sa poponáhľať – čižmy v členkovej i lýtkovej výške sa začínajú predávať už dnes.
www.meteo.co.uk