McDonald’s bilancoval rok 2019

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Kiosky 4 _zdroj mcdonalds.jpg
Foto: McDonald´s

McDonald’s minulý rok modernizoval svoje reštaurácie, predstavil inovácie a personalizáciu ponuky. Otváraním reštaurácií novej generácie rozbehol opäť expanziu na slovenskom trhu. Spoločnosť s prihliadaním na ekológiu menila aj obaly na svoje produkty.

Rok 2019 bol pre McDonald’s úspešný a vo viacerých oblastiach prelomový. Počas posledných dvanástich mesiacov prišla najväčšia sieť reštaurácií s mnohými novinkami. Okrem zavádzania konceptu reštaurácií novej generácie v rámci celého reťazca, začala spoločnosť na Slovensku po rokoch hľadať aj nových franšízových partnerov. Na jeseň McDonald´s otvoril po piatich rokoch svoju 31. reštauráciu v koncepte reštaurácie novej generácie. Počas celého roka pokračovali už známe projekty, akým je McDonald’s Cup, ktorého 21. ročník priniesol rekordnú účasť zapojených detí do futbalových turnajov. Svoj rekord mala aj predvianočná charitatívna zbierka Ronald McDonald House Charities (RMHC), pomocou ktorej spoločnosť dlhoročne podporuje a pomáha zlepšovať podmienky malých pacientov v detských fakultných nemocníc na Slovensku. Na cestách nechýbal ani „kamión kvality“ v rámci projektu narovinutour.sk.

Narovinutour2019 foto zdroj mcdonalds.jpg
Foto: McDonald´s

Reštaurácie novej generácie pribúdajú

Vo februári minulého roka sa objavila prvá reštaurácia novej generácie v lamačskom OC Bory Mall v Bratislave a počas roka ich postupne pribúdalo. Aktuálne McDonald´s prevádzkuje 12 reštaurácií v tomto koncepte, ktorý je ľahko rozpoznateľný už pri vstupe svojimi samoobslužnými digitálnymi kioskami. Koncept sa pýši niekoľkými inováciami naraz. Veľkou prestavbou a vylepšením systému práce prešiel v rámci nového konceptu nielen systém objednávania, ale aj kuchyňa. Cieľom je maximálna možná čerstvosť, preto sa jedlo po novom začína pripravovať bezprostredne až po prijatí objednávky od zákazníka. „Reštaurácie novej generácie sú reštauráciami budúcnosti. Umožňujú našim zákazníkom upravovať jedlá prostredníctvom digitálnych kioskov a vďaka novým kuchyniam objednávať svoje obľúbené jedlá podľa vlastnej chuti. A my im tak môžeme ponúkať ešte zaujímavejšie produkty a ešte lepší komfort,“ povedal Tomasz Rogacz, generálny riaditeľ McDonald’s pre Českú republiku a Slovensko.

Kiosky 1 _tomasz rogacz generalny riaditea mcdonalds pre a eska republiku a slovensko.jpg
Tomasz Rogacz, generálny riaditeľ McDonald´s pre Českú republiku a Slovensko. Foto: McDonald´s

Burger podľa chuti

V nadväznosti na reštaurácie novej generácie a objednávanie prémiových burgrov cez samoobslužné kiosky, sa stala súčasťou aj personalizácia, teda prispôsobenie ponuky chuti zákazníka. Zákazníci si tak môžu pridať až šesť rôznych ingrediencií, alebo naopak niektorú odobrať. Individuálny prístup sa premieta aj do novej služby –  donášky jedla k stolu a do rozšírenia zamestnaneckého tímu reštaurácií o lídra starostlivosti o hostí, ktorý sa stará o spokojnosť zákazníkov priamo v lobby reštaurácie.

Kiosky 3 _lucia polacekova pr supervizorka pre mcdonalds na slovensku.jpg
Lucia Poláčeková, PR Supervízorka pre McDonald’s na Slovensku. Foto: McDonald´s

Hľadanie nových obalových alternatív

Spoločnosť McDonald’s premýšľa ekologicky. Dôkazom sú aj kroky, ktoré spoločnosť už podnikla. Vďaka ekologickejším variantom obalov už teraz ročne v Slovenskej republike ušetrí viac ako 30 ton plastu. Spoločnosť McDonald’s bude v týchto ambíciách pokračovať aj naďalej. „Uvedomujeme si, že vďaka našej veľkosti môže mať každá malá zmena veľký dopad. Ekológiu a vplyv nášho podnikania na životné prostredie považujeme za kľúčovú tému. Postupne sa snažíme obmedzovať používanie jednorazových plastov tým, že meníme obalové materiály. V minulom roku sme na Slovensku realizovali viditeľné zmeny a verím, že môžeme byť dobrým príkladom aj pre ostatné spoločnosti,“ vysvetlil T. Rogacz. Spoločnosť hľadá nové alternatívy obalov. Napríklad, nový papierový téglik bez viečka určený na zmrzlinu McFlurry oproti predošlému ročne ušetrí až 8 ton plastu ročne. Papierové slamky sa testujú ako náhrada za plastové. Po celoplošnom prechode na papierový variant by ročne ubudlo zhruba 10 ton plastu. „Naše nové, ale i zmodernizované reštaurácie McDonald´s sú v koncepte reštaurácií novej generácie vo viacerých aspektoch „ecofriendly“. Týmto spôsobom nielen zlepšujeme zákaznícku skúsenosť, ale tiež prevádzkujeme reštaurácie, ktoré sú voči životnému prostrediu šetrnejšie,“ dopĺňa informácie k téme ekológie a udržateľnosti Lucia Poláčeková, PR Supervízorka pre McDonald’s na Slovensku.

Mcflurry_novy kelimok 2_foto zdroj mcdonalds.jpg
Foto: McDonald´s

Dvere nových reštaurácií sa otvárajú aj novým franšízantom

Spoločnosť McDonald’s začala otvárať po päť ročnej odmlke ďalšie nové reštaurácie. V septembri sa na Budatínskej ulici potešili obyvatelia Bratislavy novej reštaurácii McDonald’s. Pred Vianocami pribudla ďalšia reštaurácie v Košiciach v rámci nákupného centra na Popradskej ulici. Spoločnosť sa netají tým, že v budúcnosti plánuje otvárať ďalšie nové prevádzky naprieč celým Slovenskom. Úspešné rozvíjanie biznisu môžu od júna minulého roka využiť i podnikatelia, ktorí by sa radi stali franšízovými partnermi tejto svetoznámej značky. McDonald’s ponúka svoje prevádzky na odpredaj ambicióznym podnikateľom, ktorí dokonca nemusia mať žiadne skúsenosti zo segmentu gastronómie.

Nový Happy Meal a 100% hovädzie mäso

Od minulého roka majú deti v rámci Happy Meal ponuky obohatenie voľby – namiesto hračky môžu dostať  k svojmu obľúbenému jedlu aj knižku. Za zmienku stojí tiež nezávislý test, ktorý prebehol na pôde Vysokej školy chemicko-technologickej v Prahe. Tá otestovala hovädzie mäso používané v burgroch McDonald’s aj na Slovensku a potvrdila 100% hovädzieho mäsa vo vysokej kvalite. Jeho chuť a spôsob spracovania si mohli aj tento rok pozrieť návštevníci na vlastné oči v špeciálne upravenom kamióne v rámci projektu www.narovinutour.sk, vo viacerých mestách na Slovensku.

Narovinutour2019 2 foto zdroj mcdonalds.jpg
Foto: McDonald´s

Rekordný výťažok pred Vianocami

Aj v minulom roku organizoval McDonald’s svoje dobročinné aktivity pre neziskovú organizáciu Ronald McDonald’s House Charities (RMHC). McHappy Day a ponuka vianočných charitatívnych vykrajovačiek je tradičnou už dlhodobou charitatívnou aktivitou spoločnosti McDonald’s. Zbierka sa vyšplhala na rekordných viac ako 83-tisíc eur. Peniaze zo zbierky opäť poputujú na zlepšenie podmienok i prístrojového vybavenia pre detských pacientov v nemocniciach po celom Slovensku. RMHC pôsobí na Slovensku od roku 2003 a doteraz zrekonštruovala a materiálne vybavila nemocničné izby a časti detských oddelení v 11 slovenských nemocniciach od Bratislavy, cez Banskú Bystricu, Žilinu až po Košice. Aktuálne pokračuje v projekte rekonštrukcie herní a učební pre detských pacientov v Národnom ústave detských chorôb (NÚDCH) na bratislavských Kramároch.

Úspešné zavŕšenie 21. ročníka McDonald’s Cup

Priaznivý rok bol aj pre celoslovenské majstrovstvá žiačok a žiakov prvého stupňa základných škôl v minifutbale. McDonald’s Cup-u sa zúčastnilo 948 škôl, turnajov sa zúčastnilo 11 400 detí v celkovo 948 družstvách. „Futbalový turnaj McDonald´s Cup ponúka zapojeným školákom a školáčkam jedinečný športový program a pomáha im rozvíjať pozitívny vzťah k športu, dokáže nájsť a podporiť nové futbalové talenty, vzbudiť celoživotnú lásku k športu, a keďže futbal je kolektívny šport, hráči sa naučia tímovosti a súdržnosti. V neposlednom rade zapojením tisícok detí pomáha turnaj deťom spoznávať nových ľudí či miesta, a nájsť si nových kamarátov,“ zhodnotil Pavol Lupták, Koordinátor Grassroot futbalu zo Slovenského futbalového zväzu. Aktuálne už prebieha 22. ročník turnaja za aktívnej podpory nového futbalového patróna Róberta Boženíka, najmladšieho hráča slovenskej A reprezentácie.

O spoločnosti McDonald´s Slovensko

Spoločnosť McDonald’s pôsobí na slovenskom trhu od roku 1995. Prvá reštaurácia bola otvorená v Banskej Bystrici. V novembri roku 2003 vznikla na Slovensku nezisková organizácia Ronald McDonald House Charities. Aktuálne je na Slovensku 32 reštaurácií, z ktorých je 15 v Bratislave a ostatných 17 v Banskej Bystrici, Košiciach, Liptovskom Mikuláši, Martine, Nitre, Prešove, Prievidzi, Trenčíne, Trnave, Zvolene a Žiline (Údaj platný k 31.12.2019). Súčasťou 25 reštaurácií je obľúbený koncept McCafé, ktorý sa predstavil v roku 2009. Obsluhu do auta cez McDrive z nich aktuálne ponúka 24. V tomto roku značka McDonald’s na Slovensku pokračuje v transformácii reštaurácií na koncept reštaurácií novej generácie. Do konca roku 2020 budú mať zavedený tento inovatívny koncept všetky relevantné reštaurácie na Slovensku. V ankete Najzamestnávateľ roka za rok 2018 sa spoločnosť McDonald‘s Slovensko umiestnila na 1. mieste v kategórii Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo.

Inzercia

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať