MARKÍZA: Seriál Tisíc a jedna noc opäť boduje

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Televízia, Markíza
TV Markíza Foto: ilustračné foto SITA/Nina Bednáriková

BRATISLAVA 7. februára (WEBNOVINY) – Divácky záujem katapultoval seriál Tisíc a jedna noc k novému rekordu, keď podiel jeho piatkovej druhej časti dosiahol 51,3 percenta (12 až 54). V skupine divákov 12+ bol podiel 56 percent s počtom 1 milión 143 tisíc divákov. Seriál je absolútnym trhákom na trhu, jeho týždenný priemer dosiahol počas uplynulého týždňa najvyššie hodnoty od začiatku jeho vysielania v oboch hlavných cieľových skupinách: 17,3/47,8 percenta (12 až 54) a 23,6/53,4 percenta (12+), uviedla TV Markíza.

Aj domovská stránka seriálu tisicajednanoc.markiza.sk sa teší obľube, len za posledný týždeň ju navštívilo vyše 100 000 unikátnych užívateľov. Videoarchív je taktiež miestom častých návštev fanúšikov seriálu – aktuálny diel Tisíc a jednej noci si pozrelo takmer 130 000 fanúšikov.

V uplynulom týždni rezonoval na obrazovkách aj film Lúpež po taliansky s hodnotami 10,9/48,8% (12-54), ktorý sa stal najsledovanejším nočným filmom od januára 2010.

Piatkový prime time tak získal tretiu najvyššiu hodnotu share 45% od januára 2010 bez ohľadu na typ dňa.

Najobjektívnejšie spravodajstvo na televíznom trhu – Televízne noviny dosiahli v uplynulom týždni najvyšší priemerný share 46,4% od októbra 2010 (12-54).

Týždenný priemer v prime time zaznamenal zároveň najvyšší podiel od februára 2008 s hodnotou 40,7 percenta (12 až 54), informovalo PR oddelenie TV Markíza.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV Markíza