Markíza dominuje televíznemu trhu aj mimo hlavnej sezóny

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Markíza,CME
Foto: Ilustračné foto: SITA/Tomáš Benedikovič

BRATISLAVA 11. januára (WEBNOVINY) – Premiéra komédie Mamin frajer je postrach bola najsledovanejším nespravodajským programom v pondelok, keď zaujala o vyše tretinu divákov viac ako program konkurencie. Ako informuje PR oddelenie TV Markíza, film sledovalo 423-tisíc divákov 12 až 54 pri dosiahnutých hodnotách 12,3/35,3 percenta. Na filme sa zabávali predovšetkým mladí diváci 12 až 34 so share 41,9 percenta. Lídrom na trhu bola podľa PR oddelenia Markíza aj po filme, keď diváci zostali verní Nočným Televíznym novinám, hodnoty ktorých prestavovali 9,5/32,6 percenta (12 až 54).

Markíze sa darilo počas celého pondelka, o čom svedčia výsledky celodeného podielu i podielu v prime time (celodenný share 33 percent, podiel v prime time 35,1 percenta) a aj mimo hlavnej sezóny zostáva bezkonkurenčným lídrom trhu s náskokom viac ako 10 percent pred konkurenciou.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV Markíza