ZVOLEN 30. apríla (WEBNOVINY) – Stredajšia takmer päťhodinová zvolenská debata zástupcov klubov hokejovej Tipsport extraligy a skupiny okolo Richarda Lintnera, ktorá predkladá nové vízie na smerovanie slovenského hokeja, by nemusela byť posledná. Do Zvolena pozvalo Lintnerovu skupinu predstavenstvo Pro-Hokeja, prišli zástupcovia všetkých desiatich klubov.
Litner prezentoval návrhy a vízie pre slovenský hokej
Richard Lintner na stretnutí prezentoval návrhy a vízie pre slovenský hokej, zástupcovia klubov si mohli urobiť úsudok. Už okrem prezentovaných tvárí tímu okolo bývalého obrancu sa vo Zvolene ukázali aj Jozef Stümpel, Branko Radivojevič či Richard Zedník. Šéfa Pro-Hokeja Vladimíra Paštinského predstavenie projektu neprekvapilo.
„Počúvame vízie o návštevnosti, televíznych prenosoch, čo sú známe veci, s ktorými sa dlhodobo pasujeme. Nie je to nič nové, svetoborné, aby nás to nejakým spôsobom oslovilo. Funkcionári v slovenskom hokeji sa snažia zodpovedne a s jasným nasadením riešiť otázky, čo sa preberajú aj na tomto stretnutí. Všetkým je známe, kde nás tlačí topánka,“ uviedol pre denník Šport Vladimír Paštinský a zástupca Popradu Tibor Turan ho doplnil: „Nič nové sme sa nedozvedeli, konkrétne veci žiadne. To, čo nás tlačí, o tom všetci vieme. Jedinú konkrétnu vec, ktorú sme sa dozvedeli, je tá, že nám ponúkajú, že budú tvrdo pracovať.“
Lintnerovské kroky majú byť jasné pre všetkých
Lintnerovci sa snažia všetky svoje inovácie jasne vysvetliť. Fakty chcú postupom času rozsekať na detaily. Ich kroky majú byť jasné pre hokejovú verejnosť i fanúšikov. „Ak sa pán Paštinský a pán Turan ani po viac ako 5-hodinovej diskusii nič nové nedozvedeli a všetko, čo bolo povedané, už dávno vedia, je otázne, prečo je slovenský hokej tam, kde je…“ zareagoval na svojom oficiálnom profile na sociálnej sieti Facebook Richard Lintner a pokračoval: „Predstavili sme jasný akčný plán na záchranu extraligy, opätovného získania dôvery a návratu fanúšikov na extraligové štadióny. Ponúkli sme konkrétne možnosti na zobchodovanie televíznych práv, spôsob spolupráce s reklamnými partnermi a sponzormi. Navrhli sme riešenie preukazovania transparentnosti a efektívneho využívania financií. Ponukou spolupráce s najväčšími osobnosťami slovenského hokeja sme naznačili jedinečnú a neopakovateľnú príležitosť na ozdravný reštart našej najvyššej ligy. Ak toto je niečo, čo pán Pastinský a pán Turan už dávno vedia, tak prečo to za ostatných 10 rokov do slovenského hokeja nepriniesli?“