LASCANA:15 rokov, 100 mil. eur ročný obrat na 3 kontinentoch

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať

Vysoko kvalitná značka plážovej módy a spodnej bielizne štartuje v strednej Európe

BRATISLAVA 22. apríla (WBN/PR) – Popredný európsky online predajca módy a lifestylu OTTO Group má prostredníctvom značky plážovej módy a spodnej bielizne LASCANA od teraz zastúpenie v troch krajinách strednej Európy – medzi nimi aj na Slovensku! LASCANA, ako štýlová a vysoko kvalitná značka preslávenásvetoznámymi modelkami nadchla už milióny žien v Európe, Severnej a Južnej Amerike a v Ázii. V strednej Európe a na Slovensku sa bude predávať výhradne cez internet.

LASCANA, značka plážovej módy a spodnej bielizne určená pre ženy, ktoré vyžadujú kvalitu a štýl, štartuje v troch stredoeurópskych krajinách, medzi nimi aj na Slovensku, s úplne novým internetovým obchodom www.lascana.sk. Aktuálna kolekcia LASCANA je so svojimi farebnými vzormi a atraktívnymi cenami pre bikini sezónu 2016 je k dispozícii v dostatočnom časovom predstihu.

LASCANA patrí medzi najdynamickejšie sa rozvíjajúce značky v segmente plaviek a spodnej bielizne. Ročne predá celosvetovo približne 3 milióny kusov plaviek, plážových šiat, spodnej bielizne a nočnej bielizne. Značka, známa svojou trendovou fialovou farbou, by sa chcela stať globálnym vyzývateľom medzinárodných značiek.

LASCANA bola založená spoločnosťou OTTO Group, ktorá vo fiškálnom roku 2015/2016 (k 29. 2. 2016) vykázala ročný obrat okolo 12,6 miliárd eur (to zodpovedá medziročnému nárastu o 4,3 %). V strednej Európe (v Čechách, na Slovensku a v Maďarsku) bude značka zastúpená OTTO Group Centra Europe kft. so sídlom v Budapešti.

Multi-Brand koncept a zameranie na online predaj v strednej Európe

V Nemecku a v mnohých ďalších krajinách je značka okrem online predaja zastúpená aj filiálkami a systémom predaja Shop-in-Shop. Na Slovensku a v ostatných stredoeurópskych krajinách je však zastúpená v online segmente.

Úspech konceptu sa odráža aj v raste: v roku 2014 boli celosvetovo predané produkty v hodnote 120 miliónov eur, v roku 2015 bol zaznamenaný dynamický nárast o vyše 20 %.

Okrem samotnej značky LASCANA môžu ženy nájsť na www.lascana.sk aj mnohé ďalšie svetoznáme značky ako napríklad Buffalo, Sunseeker, Jette, s.Oliver alebo Marie Claire.

Súhra štýlu a nemeckej kvality v spoľahlivom a oceňovanom online obchode

Zmyselnosť, kvalita, individualita a kompetencie – to sú najpodstatnejšie hodnoty značky LASCANA. Tá uvádza trendy plážovej módy na sezónu 2016 vo veselých farbách, vzoroch a v novej širokej ponuke.

Zákazníčky a zákazníci vo strednej Európe si môžu odteraz vychutnať rovnakú kvalitu a zážitok z nakupovania ako v Nemecku. V minulom roku bol online obchod LASCANA vyhodnotený časopisom Focus ako „Top onlineshop“ a denníkom Die Welt uznaný ako „Poctivý obchodník“.

LASCANA Topmodelky

LASCANA už veľa rokov spolupracuje so svetoznámymi sexi modelkami. Ako veľvyslankyne značky sa v posledných rokoch prezentovali napríklad Erin Heatherton, Irina Shayk a Sara Nuru. Pre tohtoročné leto vstupujú na výslnie značky Kenya Kinski-Jones, dcéra herečky Nastassje Kinski a hudobného producenta Quincy Jonesa a Ann Kathrin Brömmel, modelka, hviezda sociálnych sietí a speváčka. Obe hviezdy sú autentické a prirodzené a sprostredkúvajú publiku novú kolekciu plážovej módy jedinečného letného zmyselného sveta.

Ďalšie informácie nájdete na www.lascana.sk.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať