BRATISLAVA 10. októbra 2016 (WBN/PR) – Každoročne je viac ako 2500 ľudí na Slovensku diagnostikovaných na rakovinu prsníka a ich počet stúpa. Liečba tejto diagnózy však môže byť v mnohých prípadoch úspešná, ak sa ochorenie včas zachytí. Preto je nevyhnutnosťou prevencia, na ktorú chce upozorniť aj Tesco – jeho početnými zákazníčkami sú ženy a predovšetkým tých sa táto diagnóza týka.
Počas októbra, mesiaca boja proti rakovine prsníka, ktorá je najčastejším zhubným ochorením u žien, podporí Tesco kampaňou Go Pink finančne Ligu proti rakovine. Táto organizácia pôsobí na Slovensku už 26 rokov nielen v oblasti prevencie, ale i konkrétnej pomoci pacientom s touto diagnózou.
V spolupráci so svojimi zákazníkmi chce Tesco poukázať na dôležitosť starostlivosti o vlastné zdravie a nepodceňovanie prevencie. „Považujeme za dôležité podporiť kampane ako je Go Pink, keďže ženám pripomínajú, ako veľmi záleží na prevencii. Vďaka kampani tiež pomôžeme ľudom následne prekonávať ťažkosti súvisiace s týmto ochorením,“ hovorí Zuzana Lošáková, Manažérka oddelenia komunikácie spoločnosti Tesco Stores SR.
Projekt Go Pink bude prebiehať vo všetkých obchodoch Tesco na Slovensku od 6. do 25. októbra. V škále výrobkov, ktoré si zákazníci budú môcť kúpiť, aby podporili dobrú vec, bude 7 druhov balených húb a 7 druhov rezaných kvetov zabalených v ružových obaloch. Zákazníci tak budú môcť tieto produkty ľahko identifikovať.
„Oceňujeme spôsob, akým už druhý rok Tesco na Slovensku pripomína dôležitosť prevencie pred rakovinou prsníka. Každý deň prichádzame do kontaktu s ľuďmi s touto vážnou diagnózou. Je to jedno z najčastejších zhubných ochorení u žien a žiaľ, ich počet stále narastá. I vďaka finančnému daru z tejto kampane budeme pokračovať v realizácii širokého spektra projektov, ktoré reálne pomáhajú. K takým patrí poradenstvo na Linke pomoci, služby psychológov, rekondičné pobyty, programy v Centrách pomoci LPR, ale i preventívne programy v podobe informačných a edukačných kampaní“, povedala Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine.
Spoločnosť Tesco verí, že aj touto cestou dokáže urobiť pre svojich zákazníkov niečo naviac a pomôcť ľuďom v komunitách.