Nová služba pre klientov VšZP – termín i čas návštevy pobočky si môžu objednať online.
BRATISLAVA 1. apríla (WBN/PR) – Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. (VšZP) v rámci skvalitňovania svojich služieb prichádza od 1.4.2016 s ďalšou novinkou pre svojich klientov. Vďaka novej službe si budú môcť vyberať online z ponúkaných dostupných termínov. Cieľom novej služby je vyjsť v ústrety klientom, ktorí uprednostňujú osobné stretnutie s klientskymi zamestnancami VšZP v presne určenom čase alebo aj mimo bežných stránkových hodín. Služba „Objednanie do pobočky VšZP online“ je dostupná v 36 kontaktných miestach v rámci celého Slovenska.
„Kto na sebe nepracuje, nemá šancu patriť k najlepším. Aj táto nová služba je ďalším dôkazom toho, že VšZP chce byť modernou, flexibilnou a klientsky orientovanou zdravotnou poisťovňou, ktorá načúva potrebám svojich klientov a snaží sa ich zohľadniť v praxi“ – hovorí generálny riaditeľ VšZP Ing. Miroslav Vaďura, MPH.
Novú službu môžu využiť poistenci pri riešení svojich záležitostí týkajúcich sa zdravotného poistenia, napríklad pri podaní prihlášky, v prípade žiadosti o E-formulár či splátkový kalendár, riešení nezrovnalostí v evidencii poistenca, ročnom zúčtovaní a pod. Online objednanie môžu využiť aj zamestnávatelia.
Klienti VšZP si v uplynulých dvoch mesiacoch mali možnosť vyskúšať prevádzku novej služby v rámci pilotného projektu realizovaného v 8 pobočkách na Slovensku. Ich pozitívne reakcie naznačujú, že novú službu vnímajú ako ďalší benefit, ktorý im najväčšia zdravotná poisťovňa ponúka. V rámci skúšobnej prevádzky využilo možnosť objednať sa do pobočky online najviac klientov v pobočkách v Bratislave a v Košiciach, pričom najväčší záujem bol o termíny pred začiatkom a na konci, prípadne po skončení pracovnej doby.
Ako sa môžete objednať?
Je to jednoduché. Kliknite na www.vszp.sk a následne na odkaz „kontaktné miesta“. Vyberte si konkrétne klientske pracovisko, kliknite na ikonu „kalendár“, alebo na tlačidlo „objednanie do pobočky VšZP online“ v detaile klientskeho miesta a zarezervujte si voľný termín na osobné stretnutie s našim zamestnancom. Tým, že v rámci ponúkaných možností presnejšie definujete účel stretnutia, umožníte klientskemu pracovníkovi lepšie sa naň pripraviť.