BRATISLAVA 19. decembra (WBN/PR) – Medzi hlavné témy zodpovedného podnikania spoločnosti patria spokojnosť a bezpečnosť zákazníkov, ktorú ovplyvňuje aj spokojnosť zamestnancov. „Naše vzťahy so zamestnancami sú zamerané na vzájomný dialóg, otvorenú komunikáciu, rešpekt, férové jednanie, dôveru a podporu zamestnancov, ako aj vzor nadriadeného. Sme presvedčení, že spokojnosť našich zákazníkov dosiahneme, len ak budú spokojní aj naši zamestnanci„, hovorí Martin Gärtner, vedúci oblasti reklamy a hovorca spoločnosti. Dodržiavanie správnych obchodných postupov, boj proti korupcii, angažovanosť v prospech ochrany klímy a životného prostredia, efektívne využívanie prírodných zdrojov, ochrana zvierat, podpora regionálnych produktov, či sociálna angažovanosť tvoria tiež neoddeliteľnú súčasť spoločenskej zodpovednosti Kauflandu.
Spoločnosť pravidelne podporuje kampane a projekty Slovenského Červeného kríža a spolupracuje aj s Potravinou bankou Slovenska a Sociálnymi výdajňami. Projekt Zelený Kaufland v Novom Meste nad Váhom je jednou z najnovších aktivít spoločenskej a ekologickej zodpovednosti Kauflandu na Slovensku. Kaufland zároveň aktívne podporuje ochranu životného prostredia aj neustálym rozširovaním ponuky trvalo udržateľných výrobkov, ako sú napr. „Healthy Seas“ ponožky. Spoločnosť sa tiež zaviazala k ochrane morí a svetových zásob rýb, podporuje princípy udržateľného rybolovu a rybárskych metód, dobrovoľne sa zaviazala, že vo všetkých prevádzkach nebude predávať výrobky obsahujúce pravú zvieraciu kožušinu, podporuje aj zodpovedné zaobchádzanie so svetovými zásobami dreva, čoho dôkazom sú mnohé K-Classic produkty označené pečaťou FSC.
„Tešíme sa, že v roku 2014 sa počet členov rozšíril už na tridsať dva. Čím viac spoločností sa zaviaže zodpovedne podnikať, tým rýchlejšie sa bude napĺňať vízia združenia, a to zodpovedným podnikaním dosiahnuť prosperitu Slovenska,“ hovorí Beata Hlavčáková, riaditeľka Business Leaders Forum a programová riaditeľka Nadácie Pontis.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Viac informácií na: www.kaufland.sk
Business Leaders Forum
Poslaním Business Leaders Forum je kultivovať spoločnosť vytváraním a zavádzaním štandardov zodpovedného podnikania. Zakladajúci členovia združenia podpísali v roku 2004 Memorandum o spoločenskej zodpovednosti firiem, čím deklarovali záujem dobrovoľne integrovať do svojej firemnej stratégie súbor zásad zohľadňujúcich sociálne, etické a environmentálne aspekty podnikania, a zároveň inšpirovať ďalšie firmy pôsobiace na Slovensku k zodpovednému podniku.