BRATISLAVA 18. júna (WBN/PR) – Spoločnosť KARLOFF s.r.o. oslavuje v tomto roku 10 rokov svojej existencie, no v podstate je za tým 20 rokov priamej skúsenosti, 30 rokov neustáleho učenia sa a 40 rokov zdravého sedliackeho rozumu jej zakladateľa.
TOP brandom a lídrom spoločnosti KARLOFF je TATRATEA – TATRANSKÝ ČAJ. Za jeho úspechom je mnoho príčin. Snáď najdôležitejšou je požiadavka trhu – v segmente liehovín nemalo Slovensko (okrem Borovičky) svoj národný produkt. Ďalšou príčinou bola jeho lahodná aróma a okrúhla chuť, čím si získal nežnú polovicu populácie. V neposlednom rade je potrebné spomenúť jedinečný názov, mystické logo a ikonický nadčasový obal. Pre Slovákov doma sa stal národným nápojom, pre Slovákov v zahraničí talizmanom z domova. Keď bol v minulom roku predstavený v americkom Las Vegas, americkí partneri ho odkomunikovali spolu s automobilmi PORSCHE. Toto spojenie bolo pre KARLOFF obrovským zadosťučinením. Aj vďaka americkému trhu pribudol do rodiny TATRATEA (32% až 72%) jej najmladší člen TATRATEA 22% Coconut.
A ako vníma uplynulých 10 rokov zakladateľ Ján Semaňák? “Kdesi som čítal, že veľkosť človeka alebo firmy sa musí merať plochou, ktorú dokáže obslúžiť, preto sa pri hodnotení vyhnem číslam. No zopár údajov musím uviesť – momentálne vyvážame naše produkty do 10 krajín, v 10 krajinách prebieha certifikácia a v ďalších približne 10 krajinách rokujeme o spolupráci. Vďaka Googlu dnes vieme, že naše stránky každý týždeň navštívia zákazníci z viac ako 60 krajín sveta. TATRATEA má jednoznačne globálny potenciál.”
Viac info na www.karloff.sk