BRATISLAVA 7. júna (WBN/PR) – Zákazníci InterStore Group v ČR si tak budú môcť zakúpený tovar bezplatne vyzdvihnúť okrem vlastnej pobočky v Brne taktiež na dvoch odberných miestach v Prahe a po jednom v Brne, Ostrave a Hradci Králové. Tieto obchodné miesta prevádzkuje partnerská organizácia, pričom prevziať si tu budú môcť tovar s hmotnosťou do 15 kg. Zákazník si sám môže vybrať, na ktorej pobočke si želá vyzdvihnúť zásielku. Ťažší tovar bude aj naďalej k dispozícii na vlastnom odbernom mieste v Brne. Výhodou nových odberných miest je ľahká dopravná dostupnosť, dlhá otváracia doba (v pražskej pobočke dokonca i v sobotu), SMS a email notifikácia zákazníkovi pri naskladnení tovaru.
Samozrejme, zákazníci môžu aj naďalej využívať štandardné formy dodania tovaru (na dobierku kuriérom, komfortná doprava s vynáškou a rozbalením, pri tovare nad 5000 Kč je doprava úplne zdarma).
„Vďaka rozšíreniu počtu odberných miest budeme ešte bližšie zákazníkovi, čo nám umožňuje zintenzívniť naše aktivity v ČR,“ vyjadril sa Alexander Gramblička, generálny riaditeľ InterStore Group.
InterStore Group plánuje v blízkej dobe rozšíriť taktiež počet odberných miest na Slovensku, otvoriť filiálku v Maďarsku a následne exandovať na Balkán, kde je vo výhľade vstup na veľký rumunský trh.
O InterStore Group
InterStore Group zahŕňa skupinu internetový obchodov na Slovensku (InterStore.sk), v Maďarsku (InterStore.hu) a v ČR (Inter-Store.cz). Tieto eshopy okrem širokého portfólia produktov v až sedemnástich kategóriách (IT produkty, elektronika, auto-moto, oblečenie, knihy, domáce potreby, ale aj zájazdy, letenky, či potrava pre domáce zvieratá) ponúka nízke ceny, pohodlie bezpečného nákupu priamo z domu/práce, kvalitný zákaznícky servis (hotline, online poradenstvo), jednoduché platby, nákup na splátky a rýchlu dodávku tovaru. Samozrejmosťou je štandardná dvojročná záruka na tovar a možnosť vrátiť nepoškodený a nepoužívaný tovar bez udania dôvodu do 7 dní.
InterStore Group odštartoval na Slovensku v roku 2006 s InterStore.sk, medziročne zaznamenáva viac ako 100-percentné nárasty ročných tržieb až na súčasných 15 miliónov eur.