Do roku 2022 sme v Jenewein Group vstúpili aj v znamení príprav na redizajn firemnej identity premietnutý do úpravy loga, klasickej i mobilnej webovej stránky (www.jeneweingroup.com) a ďalších prvkov externej komunikácie vrátane prezentácie na sociálnych sieťach (LinkedIn, Twitter, Facebook a Instagram). Všetky novinky sme prepojili s inováciou našich služieb a Jenewein CZ | SK poradenských platforiem, v rámci ktorých sú naše tímy aktívne aj v globálnych partnerstvách a networkoch.
Kľúčovým odkazom je zmena v nastavení komunikácie značky Jenewein Group ako česko-slovenskej a rodinnej poradenskej značky tak, aby bola rozpoznateľná od globálnych poradenských značiek a ich entít, ktoré sú súčasťou skupiny (amrop.com, fipra.com a cecgr.com). Prioritou je naďalej proaktívna komunikácia nielen smerom k typickým klientom a partnerom, ale ku všetkým, ktorí sú súčasťou nášho úspechu.
„Nové prvky v našej firemnej identite dôsledne a plynulo nadväzujú na obdobie pred viac ako tridsiatimi rokmi, ktoré časovo ohraničuje začiatok nášho česko-slovenského príbehu. Z ideového i vizuálneho hľadiska sme zostali verní symbolike šachu cez originálne kresby Rudolfa Hausleitnera, dnes už zosnulého talentovaného autora. Jednotlivé vizuálne aspekty a dizajnové prvky, ktoré ich dopĺňajú, sú však modernejšie, jednoduchšie a prakticky ľahšie využiteľnejšie,“ upresňuje Martin Krekáč, chairman a zakladajúci partner Jenewein Group.
Cieľom inovácií a redizajnu je upevniť jedinečný charakter Jenewein Group ako česko-slovenskej poradenskej skupiny s globálnym dosahom poskytujúcej na jednom mieste (one-stop-shop consultancy) komplexné služby strategického líderstva, manažmentu a verejných politík.
Informačný servis