BRATISLAVA 1. októbra (WBN/PR) – V piatok 28. septembra sa v Mlynskej doline uskutočnila dlho očakávaná oslava 30. narodenín Vysokoškolského klubu Elam. Open air podujatie vypuklo na dvoch stage-och už o 16:00. Vstup bol pre všetkých zadarmo. Gratulovať prišlo niekoľko tisíc študentov, študentiek aj obyvateľov Bratislavy, ktorí zaplnili parkovisko pri nákupnom centre Cubicon a tiež pri internáte Ľ. Štúra.
Pre návštevníkov a návštevníčky bol pripravený naozaj bohatý program. Vystúpila takmer desiatka hudobných interpretov, okrem iných skupiny Polemic, Hex, AMO či Vidiek. Účastníkov roztancoval súbor Miguela Méndeza a Mass dance a mohli si pozrieť divadelné vystúpenie improvizačného tria Kapor na scéne. O 21:30 odpálili organizátori narodeninový ohňostroj a o polnoci viac ako tridsiatka niekdajších a súčasných členov spoločne rozkrojila narodeninovú tortu.
História ELAM klubu siaha až do roku 1982. Vtedy si študenti uvedomili, že v priestoroch nového vysokoškolského internátu Mladosť potrebujú svoj vlastný priestor. A preto vznikol ELAM.
Klub „ELektrikárov A Mladých“ sa stal miestom, kde sa zrodilo mnoho priateľstiev, študenti tu môžu plnohodnotne tráviť voľný čas a získať množstvo užitočných kontaktov. Tento rok oslávil teda ELAM klub 30. narodeniny. Či je to s ním ako s dobrým vínom a rokmi získal na kvalite, o tom môžu rozhodnúť iba jeho návštevníci. Jeho 30-ročná história však svedčí o tom, že myšlienka, s ktorou ho zakladali jeho prví členovia, „študenti študentom“, z klubu nikdy nevymizla.
Organizátori ďakujú všetkým, ktorí akciu podporili.
Exkluzívnym partnerom: Skydive arena a Start People
Hlavným partnerom: Coffeeshop Company, Vilmos, Smirnoff, Kofola, Tatrabanka, Anasoft a Datalan.
Partnerom: Slovanet, Zlatý Bažant, LTV studio, Akira Slovakia, Jokt, 4Sound a Mestskej časti Karlova Ves.
Mediálnym partnerom: portál pokec.sk, Rádio Expres, denník Plus 1 deň, týždenník Plus 7 dní, dvojtýždenník Bratislavské noviny, Bratislavská televízia, portál Webnoviny.sk, časopis Kam do mesta, projekt LiftPanel, portál pluska.sk, spoločnosť Bigmedia a portál gregi.net.
Marketingovým koordinátorom celej akcie je spoločnosť ACCELERI.