Bratislava, 11.5.2017 ( WBN/PR ) – Unikátny nový koncept Supermarket CBA v Lučenci získal prvú cenu v súťaži kreativity v obchode Múza Merkúra v kategórii Branding predajne. Predajňa bola otvorená minulý rok v máji a je kompletne vytvorená interným tímom odborníkov spoločnosti CBA Slovakia, a.s.
Siedmy ročník súťaže Múza Merkúra oceňoval vo viacerých kategóriách inovatívne a kreatívne projekty a ich prevedenie priamo v predajniach. Porota zložená z odborníkov hodnotila najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku v roku 2016.
Supermarket CBA, ktorý získal prvé miesto v kategórii Branding predajne, má nainštalované napríklad ekologické chladiace a mraziace vitríny a moderné osvetlenie interiéru a tovaru. Vôňa vypekaného pečiva vyzdvihujúca čerstvosť vystaveného tovaru je jedným z prvkov aróma marketingu aplikovaného na tejto prevádzke. Ide o špecifické riešenie, ktoré zohľadňuje príslušné normy a legislatívu. Príjemný pocit z priestoru a nakupovania umocňujú prvky dreva, širšie uličky, príjemné odtiene dlažby, obloženie stropov a drobného mobiliáru.
Cenu Múza Merkúra si z rúk členov poroty a organizátorov súťaže prevzala Iveta Pulman Erdélyiová, vedúca Odboru marketingu CBA Slovakia, a.s. a Ing. Danica Gnothová, riaditeľka Úseku predaja spoločnosti. Oceňovanie prebehlo počas slávnostného galavečera 21. ročníka odbornej konferencie Slovak Retail Summit 2017 s názvom „Hviezdy retailového neba“.
„Nový Supermarket CBA v obchodnom dome Prior v Lučenci sa môže porovnávať s modernými obchodmi vo vyspelej Európe. V mnohých atribútoch je unikátny. Cieľom bolo totiž otvoriť prevádzku, ktorá bude vyhovovať moderným trendom aj o niekoľko rokov a bude ponúkať zákazníkom lepší nákupný zážitok. Ocenenie Múza Merkúra preto vnímame jednak ako potvrdenie správnosti nášho riešenia odbornou porotou a jednak ako veľký záväzok voči zákazníkom do budúcnosti,“ uviedol Vladimír Kocúrek, viceprezident CBA Slovakia, a.s.