BRATISLAVA 1. marca (WBN/PR) – Prestížna celonárodná súťaž #BLOGERROKA 2015 už po druhýkrát na Slovensku dáva trendsetterom a mienkotvorným blogerom priestor prezentácie. Zapojiť sa do súťaže a bojovať o titul „BLOGER ROKA 2015“ majú možnosť od 1. marca do 10. apríla 2016, kedy môžu nominovať svoje blogy do desiatich kategórií. Organizátorom súťaže je PR agentúra MEDIA IN, ktorá v porovnaní s predchádzajúcim rokom, prináša viaceré novinky. Historicky sa po prvýkrát budú môcť zapojiť i tvorcovia videoblogov.
#BLOGERROKA 2015 je jedinečná súťaž, ktorá má za cieľ vytvoriť unikátnu platformu blogerov a vlogerov na Slovensku. Myšlienka projektu si získala uznanie mnohých blogerov, odbornej verejnosti i partnerov, ktorí ocenili možnosť vytvoriť si vlastný príbeh prostredníctvom online a sociálnych médií, najmä Instagram, Google+, Facebook a YouTube. Akvizičné video k projektu #BLOGERROKA 2015 nájdete na: https://www.youtube.com/watch?v=cbRucXJB-aY
„Veríme, že 2. ročník vyhlásenia výsledkov #BLOGERROKA 2015 a zverejnenie elitného rebríčka najlepších blogerov a vlogerov na Slovensku prinesie veľa vzrušujúcich momentov, emócií súťažiacich a prekvapení. Digitálny a virtuálny svet ponúka bezhraničný priestor byť kreatívny, inovatívny a veľmi osobný. Sú to všetko aspekty, ktoré sa snúbia s projektom #BLOGERROKA 2015 a podtrhujú jeho jedinečnosť, nadčasovosť, autentickosť a v neposlednom rade čestné miesto v oblasti komunikácie. Nie je tajomstvom, že blogeri sú v oblasti marketingu a komunikácie vnímaní za kľúčových hráčov,“ uviedla Zuzana Lacová z PR agentúry MEDIA IN, organizátor súťaže #BLOGERROKA 2015.
#BLOGERROKA 2015 v znamení noviniek
Historicky sa do súťaže #BLOGERROKA 2015 budú môcť zapojiť nielen blogeri, ale i YouTuberi. Súťažiaci môžu po novom prezentovať široké spektrum svojich príspevkov až v desiatich kategóriách: Cestovanie, Ekonomika, spoločnosť & biznis, Gastronómia, Informačné technológie & inovácie, Krása, Móda, Zdravý životný štýl, Život, umenie & kultúra, Firemný blog a Videoblog. Nominovať svoj blog či vlog je možné od 1. marca do 10. apríla 2016 na www.blogerroka.sk
Novinkou bude i „Divoká porota“, ktorá vďaka divokej karte dá súťažiacim šancu posunúť ich automaticky do finále. Finalistov bude hodnotiť odborná porota, zostavená z mediálnych profesionálov, odborníkov a zástupcov partnerov. Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutoční 20. mája 2016 v Grand Hotel River Park, a Luxury Collection Hotel, Bratislava, ktorý sa nachádza na nábreží rieky Dunaj.
#BLOGERROKA 2015 získal uznanie partnerov
Hlavným partnerom projektu je značka Bubbleology, ktorá patrí medzi fenomény dnešnej doby. Predstavuje prepojenie tradičného čaju a modernej gastronómie v podobe netradičných chutí a kombinácií.
„Bubbleology nápoje dokážu zmeniť na prvý pohľad nudné pitie čaju na chutné, farebné a trendové dobrodružstvo. Rovnako ako blogeri, ktorí sa stali v posledných rokoch súčasťou nášho sveta a prinášajú na svojich blogoch inšpiráciu do našich životov. Práve toto prepojenie nás viedlo k tomu, aby sme podporili aj my projekt #BLOGERROKA 2015 v úlohe hlavného partnera. Títo šikovní ľudia majú veľký potenciál, o to viac, že práca je zároveň aj ich hobby. To je jedna z ďalších spoločných čŕt s Bubbleology. Držíme všetkým palce a prajeme veľa šťastia!“ uviedol Ivo Pacovský, národný manažér Bubbleology Slovensko.
Partnermi projektu sú MINI, jeden z najúspešnejších príbehov v automobilovej histórii, spoločnosť MasterCard – jednotka v inteligentných, pohodlných a bezpečných platbách, MOODS bakery & coffee – miesto, kde pri šálke dobrej kávy a chrumkavom pečive začne skvelý deň, Eurovea – najlepši shopping na Dunaji a zároveň ohnisko spoločenského života v Bratislave, FORBES – mesačník zameraný na biznis, inovácie, investície, technológie, kultúru a životný štýl, bratislavský Grand Hotel River Park s podmanivým designom a reštauráciou River Bank, Želania – sociálna sieť, ktorá buduje silný vzťah medzi značkami a náročnou mladou generáciou, Mecom – výrobca kvalitných slovenských údenín, ktorý inšpiruje spotrebiteľov k príprave dobrého a chutného jedla, FAnn parfumérie – to najlepšie zo sveta vôní a kozmetiky, VISIBILITY – jedna z najväčších slovenských digitálnych agentúr, obchodná sieť DIEGO s laminátovými a PVC podlahami, kobercami, záclonami a Penam – slovenský výrobca pečiva, „Tak ako ho máme radi“. Projekt mediálne podporili Fun radio, Pravda, FORBES, F.O.O.D, PC REVUE, ženskýweb.sk, Teraz.sk, jeden z najnavštevovanejších slovenských internetových portálov Zoznam.sk. Technickú podporu zabezpečuje Webikon – vývoj komplexných webových riešení vo WordPress a ENPLUG – prvá interaktívna a otvorená platforma pre digitálne displeje.
„Veľmi sa tešíme, že projekt #BLOGERROKA sa dostal do povedomia našich partnerov. Je dôkazom nadšenia tímu MEDIA IN a jedna z možností ako nadviazať dlhodobú spoluprácu. Touto cestou by som sa chcela poďakovať našim partnerom za prejavenú dôveru a spoluprácu,“ uviedla Zuzana Lacová z PR agentúry MEDIA IN, organizátor súťaže BLOGER ROKA 2015.