Bažant Pohoda opäť v znamení programu Pite rozumne

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Nealko veterán
nealko veterán Foto: Heineken

BRATISLAVA 11. mája (WBN/PR) – Značka Zlatý Bažant sa v tomto roku stane už deviatykrát partnerom najväčšieho letného festivalu Bažant Pohoda a jej prípravy sú už v týchto dňoch v plnom prúde. Zlatý Bažant už tradične prinesie niekoľko vlastných aktivít, ktoré obohatia program podujatia a budú sa niesť najmä v znamení programu Pite rozumne. Pred festivalom zároveň Zlatý Bažant pripravil aj súťaž pre všetkých, ktorí si toto letné podujatie v dňoch 8. – 10. júla 2010 nechcú nechať ujsť.

Už od začiatku spolupráce Zlatého Bažanta s festivalom Bažant Pohoda nešlo výhradne o sponzorskú účasť, ale snahou značky bolo vždy priniesť aj niečo vlastné. S aktivitami v zmysle programu spoločnosti Heineken Slovensko Pite rozumne prišiel Zlatý Bažant počas minulého ročníka. ,,V minulom roku sme na festival priniesli viacero zaujímavých aktivít pre Zlatý Bažant Nealko v zmysle nášho programu Pite rozumne. Úspech mali naše Nealko hliadky v kostýmoch policajtiek aj náš Bažant Nealko veterán. Myšlienka rozumnej konzumácie alkoholu, ktorá je jednou z kľúčových hodnôt našej spoločnosti, má na takomto podujatí určite význam, a preto v podobných aktivitách budeme pokračovať,“ hovorí Zuzana Putalová, brand manager značky Zlatý Bažant a dodáva: „Konkrétne aktivity sú ešte vo fáze príprav, ale určite sa bude na čo tešiť. Môžeme však prezradiť, že pitný režim pre návštevníkov festivalu bude opäť zabezpečovať atraktívny Bažant nealko veterán – mobilný nealko bar s cisternou na pivo.“

VIP ubytovanie v stane

Zlatý Bažant pripravil pre svojich milovníkov prekvapenie aj pred samotným festivalom. V spotrebiteľskej súťaži môžu vyhrať VIP „ubytko“ v stanovom mestečku Zlatého Bažanta, kde na nich bude čakať uvítacia grill párty, každý deň raňajky a pitný režim Zlatý Bažant Nealko počas celého trvania festivalu. Pre 50 výhercov bude absolútny komfort zabezpečovať 24- hodinová recepcia. V hre je aj 200 lístkov na festival a 500 originálnych sandálov Crocs v dizajne Zlatého Bažanta.

Opäť festival plný hviezd

Festival Bažant Pohoda už po štrnásty krát privíta slovenské aj svetové hviezdy rôznych umeleckých smerov a žánrov. Okrem hudobných vystúpení nebude chýbať ani tanec, film, výtvarné umenie a literatúra. Na návštevníkov čaká jedna z najžiadanejších britských kapiel súčasnosti The xx, americké kvarteto Scissor Sisters, líder britskej indie scény Ian Brown, fanúšikovia tanečnej scény sa môžu tešiť na Leftfield, Nebudú chýbať ani slovenské hviezdy. Na festivale vystúpi Jana Kirschner, legendárne Collegium Musicum, Puding pani Elvisovej, Bez ladu a skladu a chýbať nebude už tradičný účastník festivalu skupina Para. Súčasťou programu bude už tradične aj Bažant Kinematograf so špeciálnym programom iba pre návštevníkov festivalu.

Heineken Slovensko je viac ako 10 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – Heineken N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.

Okrem investícií do pivovaru, Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2009 je Heineken Slovensko najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.

https://heinekenslovensko.sk/

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Jana Kirschner
Firmy a inštitúcie Heineken Slovensko