Vo svojom znaku nesie štyri kruhy. Medzi automobilovými značkami má prémiové miesto. Týmto autom sa začala dlhá púť jedného zo zástupcov strednej triedy. O koho ide?
Svoje Audi dal do servisu a toto natočila jeho kamera. Mechanik drogoval a riskoval!
Video: Autonehody, pri ktorých boli hlavným hrdinom majitelia Audi
V deväťdesiatych rokoch minulého storočia začala automobilka Audi vyrábať model A4. Toto auto nieslo kódové označenie B5. Po motorovej stránke sa do A4-ky montovali benzínové štvorvalce o objemoch 1.6 (74kW) a 1.8 (92 kW) resp. 1.8T (110 kW – 132 kW) a benzínové šesťvalce o objemoch 2.4 V6 (110 kW), 2.6 V6 (128 kW) a 2.8 V6 (142 kW).
Športovú verziu S4 poháňal 2.7 Biturbo V6 motor o objeme 195kW a RS4 Avant 2.7 Biturbo V6 o objeme 279 kW. Na výber sme mali aj z dieselových motoroch o objemoch 1.9 TDI (81 kW), a 2.5 V6 TDI (110 kW). Po facelifte sa výkon všetkých týchto motorov mierne zvýšil.
Interiér bol spracovaný na veľmi vysokej úrovni, ktorý pôsobí aj po rokoch vcelku luxusne. A4-ka ponúkla vynikajúce jazdné vlastnosti práve ktorými oslovila svojich budúcich majiteľov.
Najlacnejšia Audi A4 vyšla v roku 2000 na necelých 900 tisíc Kč, najlacnejšie 1.8 Quattro s pohonom všetkých kolies na 1,05 milióna Kč a kombík 1.8 Avant na necelý milión Kč. V súčasnosti sú už tieto ceny na úplne inej úrovni, čo poteší nejedného z nás.
Nadupané Audi R8 s 2100 koňmi a Twin turbom dosiahne rýchlosť až 340 km/h
Pozri si video: