Koncom roka 2013 spolupracovala agentúra ADVERTISING GROUP so sieťou kníhkupectiev Martinus.sk na projekte patronátu vlaku. Výsledkom je IC Martinus.sk, ktorý bude až do konca roka 2014 jazdiť na trase Bratislava – Košice a späť. Ďalšie plody spolupráce na seba nenechali dlho čakať a mesiac kníh prináša do vlaku IC Martinus.sk projekt Knihobežník.
BRATISLAVA 6. marca (WBN/PR) – Agentúra ADVERTISING GROUP má na slovenskom trhu najbohatšie skúsenosti v otázke audiovizuálnej komunikácie na vlakoch premávajúcich na celoslovenských aj regionálnych tratiach. Tieto opätovne zúročila pri spolupráci so ZSSK na náročnom projekte kníhkupectva Martinus.sk Knihobežník, ktorý v IC Martinus.sk štartuje 7. marca – príznačne počas mesiaca kníh. „IC Martinus.sk sa stane partnerským miestom projektu Knihobežník,” ozrejmuje Patrícia Sveraková, managing director agentúry ADVERTISING GROUP, „Cestujúci tu nájdu známy knihobežnícky stojan a v ňom množstvo kníh.”
Knihu zo stojana si môžu cestujúci pokojne zobrať aj do svojej cieľovej stanice, pričom na www.knihobeznik.sk by mali označiť, že kniha je čítaná. Po jej prečítaní by ju mali opäť ukryť, aby si ju mohli podľa opisu miesta na stránke nájsť aj ďalší čitatelia.
„Projekt Knihobežník v IC Martinus.sk umožní nielen požičať si knihu zapojenú do projektu, ale aj osobne sa stretnúť a vypočuť si čítanie niektorých slovenských autorov,” dodáva Anna Porubcová, koordinátorka projektu Knihobežník. Počas celého marca – mesiaca kníh – tak budú môcť cestujúci autorov nielen počúvať, ale aj sa s nimi v reštauračnom vozni stretnúť na vybraných úsekoch trate Bratislava-Košice a späť.
Program čítaní a stretnutí so spisovateľmi je nasledovný:
7.3., Branislav Jobus
14.3., Zuzana Golianová
21.3., Roman Brat
28.3., Pavol Boroš
„Veľmi nás teší, že inšpiratívna spoločnosť ako je Martinus aktívne využíva „svoje“ audiovizuálne médium IC Martinus.sk a skrz neho nabáda cestujúcich na čítanie literatúry,” povedala Patrícia Sveráková, „Zároveň sa teším, že ZSSK sa opäť osvedčili ako tradičný a zároveň pokrokový partner, ktorý je otvorený nápadom a kreativite klienta-partnera za predpokladu, že tieto sú pre cestujúcich prínosné, neobmedzujú ich komfort a bezpečnosť cestovania.”