BRATISLAVA 6. decembra (WBN/PR) – Accenture Digital, nová divízia spoločnosti Accenture (NYSE: ACN), pomôže zákazníkom z rôznych odvetví využiť potenciál digitálneho prostredia a hľadať nové príležitosti pre rast či pre zlepšovanie zákazníckych služieb.
Accenture Digital poskytne široké portfólio biznisových a technologických služieb – od návrhu digitálnej stratégie, cez zavádzanie mobilných technológií a služieb, až po prevádzkovanie digitálnych procesov pre svojich klientov. Vďaka kombinácii existujúcich služieb v oblasti digitálneho marketingu, analýz dát a mobility – vrátane začlenenia Accenture Interactive, ktoré poskytuje digitálne služby – pomôže Accenture Digital zužitkovať naplno potenciál mobilných zariadení, získavať analýzami z dát užitočné informácie a zlepšiť tak napríklad vzťahy so zákazníkmi a zvýšiť ich lojalitu.
„Digitálne prostredie od základu zmenilo spôsob, akým naši klienti fungujú a podnikajú, či už ide o interakcie so zákazníkmi či dodávateľmi, alebo o spôsob akým riadia zamestnancov,“ uviedol Pierre Nanterme, generálny riaditeľ Accenture. Firmy, ktoré chcú dlhodobo uspieť, sa podľa neho musia naučiť využívať digitálny priestor a spoločnosť Accenture má všetky predpoklady k tomu, aby im v tom pomohla.
Accenture Digital má k dispozícii 23 000 odborníkov, špičkové know-how v oblastiach cloudu, systémovej integrácie a podnikových aplikácií, ako aj globálnu sieť podporných centier, ktoré sú firmám pripravené pomôcť transformovať ich biznis v digitálnom priestore.
„Poznáme digitálne prostredie, máme rozsiahle skúsenosti z jednotlivých odvetví priemyslu a globálnu pôsobnosť, vďaka čomu sme pre podniky vhodný partner pre akékoľvek aktivity a projekty v digitálnom svete,“ dodal Michael Sutcliff, novovymenovaný riaditeľ Accenture Digital.