BRATISLAVA 19. februára (WEBNOVINY) – Len tieto dve kórejské spoločnosti by chceli v roku 2011 predať 15 miliónov 3D televízorov. Sú to naozaj extrémne čísla, najmä ak uvážime, že pre tieto televízory dnes existuje len minimum obsahu a televíznych kanálov. Najmä Samsung sa na 3D pozerá s obrovským optimizmom – plánovaných 10 miliónov je totiž päťnásobný nárast oproti roku 2010.
Aj keď 3D a 3D ready televízory sú veľkým hitom, faktom je, že z hľadiska kvality 3D obrazu je dnes jediným médiom, na ktorom si ho možno naozaj vychutnať blu-ray. A preň u nás zatiaľ dostať len minimum filmov. Konverzia televízneho obrazu z 2D na 3D síce funguje, no kto si ju mohol vyskúšať v praxi, asi potvrdí, že výsledok vám zrovna nevyrazí dych. Je to zaujímavá situácia, keď sa módnym superhitom stala zatiaľ príliš nedotiahnutá technológia pre ktorú navyše chýba obsah, no nikomu to nevadí.