BRATISLAVA 15. júla (WBN/PR) – Zákazník je hodnotiteľom kvality našej činnosti. Zákazník, jeho potreby, želania, postrehy, návrhy, ale aj jeho kritika je to, čo nás posúva vpred a čo nám pomáha byť lepšími. Získavanie zákazníckych ohlasov, reakcií a spätnej väzby je jedným z nástrojov komunikácie, na ktorý v Kauflande kladieme veľký dôraz. Naši zákazníci môžu prostredníctvom našej webstránky, poštou alebo osobne vyjadriť svoj názor a ohodnotiť služby či sortiment v našich obchodných domoch, prípadne vyjadriť pochvalu, pripomienku, kritiku, či podať návrh alebo sťažnosť.
Takto prijaté zákaznícke ohlasy priebežne spracovávame a vyhodnocujeme a aj na základe výsledkov týchto hodnotení získavame obraz, ako hodnotia zákazníci naše obchodné domy a kvalitu ich služieb.
Výsledky hodnotení zákazníckych ohlasov za prvých šesť mesiacov 2011 ukázali, že najlepšie Kauflandy sú na Východe Slovenska. Obchodné domy v Humennom, v Michalovciach a Starej Ľubovni sú zákazníkmi hodnotené najlepšie, či už v kvalite služieb a predaja, alebo ústretovosti.