Technologická spoločnosť Bootiq dokončila akvizíciu majoritného podielu v agentúre Bluesoft

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Media, tablet, pocitac
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com

Technologická spoločnosť Bootiq dokončila akvizíciu majoritného podielu v digitálnej agentúre Bluesoft. Tá vyvíja webové aplikácie a e-shopy na mieru a jej ročný obrat presahuje 1,5 milióna eur. Hodnota spoločnosti v rámci akvizície dosiahla takmer 3,9 milióna eur, pričom minoritné podiely ďalej držia pôvodní zakladatelia Jiří Barbořík a Jakub Hanák. Tí naďalej budú firmu riadiť. Tím Bootiq sa rozšíril o 40 ľudí a celkovo presiahol hranicu 400 vývojárov. Ako podotkol CEO Bootiq Marcel Červený, akvizíciou posilnila firma svoje kompetencie o ďalšie z technológií vrátane e-commerce riešení, konsolidácie dát, business intelligence či cloudových služieb.

Bluesoft robí webové projekty pre spoločnosti v Českej republike, Veľkej Británii, Rakúsku, Holandsku a ďalších štátoch EÚ. Digitálnu agentúru v roku 2009 založili Jiří Barbořík a Jakub Hanák. Bluesoft má pobočky v štyroch európskych mestách, a to v Brne, Prahe, Viedni a v Londýne.

Bootiq ako vývojárska spoločnosť prostredníctvom akvizícií buduje IT skupinu pre český a slovenský trh. Má 13 pobočiek v Českej republike a na Slovensku.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať