Slovenský startup dobýva Ameriku, novú komunikačnú technológiu už využíva 22 miest

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Young woman using smart phone on a city street
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com

O slovenský startup, aplikáciu Simplicity sa zaujímajú americké mestá. Po šiestich mesiacoch po expanzii na americký trh aplikáciu na komunikáciu miest s občanmi začína využívať 22 miest.

Expanzia na americký trh

Aplikácia Simplicity je teda k dispozícii pre takmer milión obyvateľov Spojených štátoch amerických. V súčasnosti rokujú spoluzakladatelia Simplicity o spolupráci aj s primátorom Miami Francis X. Suarezom.

Slovenský startup Simplicity získal v minulom roku v rámci druhého tzv. seed investičného kola investíciu vo výške 7-miliónov eur. „Získali sme množstvo kontaktov a stále aktívne oslovujeme mestá v USA,“ uviedol spoluzakladateľ Simplicity Juraj Gago.

Medzi používateľov Simplicity patria aj väčšie mestá v USA. Medzi nimi sú napríklad mestá v Kalifornii San Leandro či Santa Maria, ale aj Oakland pri San Franciscu, kde žije približne 450-tisíc ľudí.

Komunikácia miest s občanmi

„Spojené štáty bojujú s množstvom nepravdivých informácií, čo naša aplikácia znemožňuje, nakoľko ide o priamu komunikáciu mesta a občanov,“ dodal druhý zakladateľ Simplicity Andrej Krúpa.

Aplikácia Simplicity umožňuje zjednodušiť a zrýchliť kontakt mesta s jeho obyvateľmi. Toto technologické riešenie zhromažďuje všetky dôležité informácie od samosprávy, nemocníc, polície, knižníc a ďalších inštitúcií či organizácií v meste a tieto informácie doručuje svojim občanom prostredníctvom notifikácií v smartfónoch na základe preferencií samotného používateľa.

Občania sa tiež môžu na svoj úrad obrátiť so svojou požiadavkou, operatívne, online, v reálnom čase.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Andrej KrúpaJuraj Gago
Firmy a inštitúcie Simplicity