Herný priemysel v Európe zaznamenal vlani výrazný nárast výdavkov, tvorcovia obsahu čelia výzvam

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Telefón, mobil, hry, sociálne siete, deti
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com
Tento článok pre vás načítala AI.

Údaje spoločnosti Visa ukazujú, že výdavky držiteľov kariet Visa v oblasti hernej zábavy v Európe vzrástli v minulom roku medziročne o 16,7 %. Toto tempo rastu je o 40 % vyššie ako celkový rast výdavkov držiteľov kariet Visa. Herná zábava sa stala jedným z najrýchlejšie rastúcich sektorov v Európe, pričom výdavky na ňu vzrástli o 60 % viac ako na cestovanie a o 85 % viac ako na divadlo a kino.

Podľa údajov Visa míňajú hráči viac ako priemerný držiteľ karty Visa v Európe, pričom najviac peňazí na hernú zábavu utrácajú obyvatelia Španielska. Maďarsko zaznamenalo najvyšší počet transakcií. Marketingový riaditeľ Visa Europe Kim Kadlec zdôraznil význam hernej zábavy ako kľúčového zdroja spájania a kreativity, najmä medzi mladším publikom.

Prieskum Visa poukazuje na rastúci vplyv tvorcov obsahu na nákupy súvisiace s hrami. Viac ako štvrtina hráčov uviedla, že tvorcovia obsahu zohrávajú dôležitú úlohu pri ich rozhodovaní o výdavkoch. S rastúcim dopytom po obsahu hernej zábavy rastie aj ponuka, pričom 30 % hráčov streamuje alebo zdieľa obsah súvisiaci s hrami na sociálnych sieťach.

Z prieskumu Visa vyplýva, že herný sektor nielenže podporuje ekonomiku, ale aj zlepšuje zručnosti hráčov. Štyri pätiny hráčov sa domnievajú, že hranie hier zlepšuje ich schopnosť riešiť problémy a rýchlo myslieť. Tvorcovia herného obsahu tiež veria, že to zlepšuje ich zručnosti v oblasti webového dizajnu a digitálnych technológií.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Visa