CloudTalk získal novú investíciu na vývoj telefónneho softvéru, je založený na umelej inteligencii

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Cloud computing
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com.
Tento článok pre vás načítala AI.

Slovenská technologická spoločnosť CloudTalk získala novú investíciu na rozvoj cloudového softvéru pre hlasovú komunikáciu založenú na umelej inteligencii.

Najnovšia investícia

Finančné prostriedky vo výške 26 miliónov eur jej majú výrazne pomôcť k transformácii podnikovej komunikácie cez telefón.

Firma v stredu informovala, že najnovšiu investíciu, vedenú holandským telekomunikačným operátorom a hlavným investorom v tomto kole KPN Ventures a spoločnosťou Lead Ventures, podporujú aktuálni investori Point Nine Capital, henQ, Presto Ventures a Orbit Capital.

„Videli sme zvyšujúci sa dopyt po nástrojoch na cloudovú komunikáciu, ktoré dokážu efektívne riešiť výzvy tímov v kontakte so zákazníkom,“ uviedol výkonný riaditeľ CloudTalk Martin Malych.

Používatelia chcú telefonické riešenie

Používatelia podľa neho chcú telefonické riešenie, ktoré im pomáha so základnými vecami ako zlepšenie kvality hovorov, zvyšovanie počtu zdvihnutých hovorov a sprehľadnením databázy CRM, teda riadenia vzťahov so zákazníkmi.

„Chcú, aby toto riešenie na telefonovanie bolo inteligentné. Napríklad, aby zhrnulo hovory vďaka umelej inteligencii, automatizovalo robenie si poznámok a monitorovalo názory zákazníkov vďaka analýze sentimentu,“ priblížil Malych.

Spoločnosť CloudTalk má kancelárie v Bratislave a Prahe. Vznikla so zámerom zjednodušovať firmám telefonovanie s ich zákazníkmi.

Jej riešenie sa z drobnej aplikácie na online volania rozvinulo na komplexnú platformu s viac než 70 pokročilými funkciami. Jednou z kľúčových vlastností softvéru je integrácia s množstvom externých aplikácií, po celom svete ho využíva viac než 2 500 organizácií.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať