Tatra banka dočasne pozastavila zvýšenie niektorých poplatkov. Klienti si mali za niektoré služby a produkty priplatiť od 31. marca. „Pozastavením účinnosti zmien niektorých poplatkov a ďalšími opatreniami chceme našim klientom a aj celej spoločnosti pomôcť ľahšie zvládnuť túto bezprecedentnú situáciu a zmierniť jej následky,“ povedal generálny riaditeľ Tatra banky Michal Liday.
Tatra banka sa zároveň rozhodla do odvolania neúčtovať administratívny mesačný fixný poplatok za spracovanie transakcií všetkým klientom, ktorí využívajú platobný terminál od Tatra banky. To znamená, že spomínaný poplatok nebude už v mesiaci apríl zúčtovaný.
Pre retailových klientov banka rozšírila dostupnosť služby MyDoctor – lekár na telefón pre všetkých držiteľov debetných a kreditných kariet. Rozšírila možnosť objednať si termín so psychológom, možnosť konzultovať zdravotný stav s chatbotom AIDA, možnosť konzultovať svoj zdravotný stav s lekárom sedem dní v týždni v čase od siedmej ráno do siedmej večer.
O spoločnosti
Tatra banka bola do Obchodného registra SR zapísaná 1. novembra 1990. V súčasnosti patrí do rakúskej skupiny Raiffeisen. Prostredníctvom svojej siete zhruba 150 obchodných miest pôsobí vo všetkých regiónoch Slovenska a zamestnáva približne 3 400 pracovníkov.