Dôvodom nedostupnosti niektorých bankových služieb bol interný technický problém, ktorý odstránili.
Slovenská sporiteľňa, ktorá v stredu mala čiastočné obmedzenie vo fungovaní bankových systémov, už pracuje v štandardnom režime. Klienti môžu po stredajších obmedzeniach využívať služby v pobočkách, na účtoch sa im správne zobrazujú zostatky, SMS notifikácie o obratoch a výpisy dostávajú bez obmedzení. Firmy môžu využívať službu Business24. Informovala o tom hovorkyňa Slovenskej sporiteľne Marta Cesnaková. Dodala, že tak ako v stredu, klienti môžu využívať elektronické bankovníctvo, tiež môžu platiť kartou, aj vyberať z bankomatov.
Z technických príčin bolo v stredu limitované využívanie niektorých služieb v pobočkách banky. Najbežnejšie používané bankové služby však boli klientom podľa vyjadrení banky k dispozícii. “Ďakujeme klientom za trpezlivosť a ospravedlňujeme sa za prípadné komplikácie. Dôvodom nedostupnosti niektorých bankových služieb bol interný technický problém, ktorý sme odstránili,“ skonštatovala hovorkyňa Slovenskej sporiteľne.
O spoločnosti
Slovenská sporiteľňa je najväčšia slovenská banka. Po podpise zmluvy medzi Ministerstvom financií SR a Erste Bank o predaji majoritného balíka akcií, ktorý sa uskutočnil v januári 2001, sa Slovenská sporiteľňa začlenila do finančnej skupiny Erste.