Ide o interný technický problém, na ktorého odstránení banka pracuje.
Slovenská sporiteľňa má čiastočné obmedzenie vo fungovaní bankových systémov. Z technických príčin je limitované využívanie niektorých služieb v pobočkách, časti klientov sa môžu krátkodobo v bankomatoch zobrazovať neaktuálne zostatky na účtoch. Dočasne banka pozastavila zasielanie notifikačných SMS o obratoch pri platbe cez internetbanking alebo kartou. Tiež je oneskorené doručovanie elektronických výpisov k obratom. Spracovanie prevodných príkazov môže trvať dlhšie ako obvykle. Nedostupná je aj služba pre firemných klientov Business24.
Krátkodobé obmedzenia
Najbežnejšie používané bankové služby sú klientom podľa vyjadrení banky k dispozícii. Využívať môžu elektronické bankovníctvo, tiež môžu platiť kartou aj vyberať z bankomatov. V individuálnych prípadoch sa môžu vyskytnúť krátkodobé obmedzenia vo využívaní týchto služieb. V pobočkách si môžu vyberať a vkladať peniaze. Ak klient v dôsledku týchto obmedzení zadá prevodný príkaz alebo si vyberie peniaze v pobočke, sporiteľňa mu vráti poplatok. “Klienti sa nemusia obávať, ide o interný technický problém, na ktorého odstránení intenzívne pracujeme,“ povedala hovorkyňa Slovenskej sporiteľne Marta Cesnaková.
O spoločnosti
Slovenská sporiteľňa je najväčšia slovenská banka. Po podpise zmluvy medzi Ministerstvom financií SR a Erste Bank o predaji majoritného balíka akcií, ktorý sa uskutočnil v januári 2001, sa Slovenská sporiteľňa začlenila do finančnej skupiny Erste.