Malí slovenskí výrobcovia potravín dostali od Slovnaftu príležitosť predávať svoje produkty v najväčšej domácej sieti čerpacích staníc. Na výzvu Slovnaftu v kampani „Poctivá domáca ponuka“ zatiaľ reagovalo takmer 150 slovenských výrobcov, najmä z oblasti výroby nápojov, mäsových, pekárenských a mliečnych výrobkov. Malí výrobcovia sa môžu zaregistrovať do konca októbra, ich produkty sa na čerpacích staniciach Slovnaft objavia začiatkom roka 2016.
Spoločnosť Slovnaft, prevádzkovateľ najväčšej siete čerpacích staníc na Slovensku, ponúka malým domácim výrobcom potravín možnosť predaja ich výrobkov vo svojej sieti. Chce tak podporiť lokálnych producentov, ktorí často čelia tlaku obchodných reťazcov a potravinárskych gigantov, a zároveň chce priniesť zákazníkom špeciality tradičnej výroby z jednotlivých regiónov Slovenska. Na kampaň „Poctivá domáca ponuka“ zareagovalo od jej vyhlásenia začiatkom augusta takmer 150 slovenských výrobcov potravín, najmä v oblasti výroby nápojov, mäsových, pekárenských a mliečnych výrobkov.
Malí výrobcovia potravín na môžu prihlásiť do konca októbra vyplnením registračného formulára na internetovej stránke www.slovnaft.sk/poctivepotraviny. Slovnaft potom vyberie a zaradí nových dodávateľov potravín do svojej siete čerpacích staníc podľa spotrebiteľských preferencií a výberu komisie zloženej z interných a externých expertov z oblasti gastronómie. Zákazníci si budú môcť kúpiť poctivé domáce potraviny na niektorej z viac ako 250 čerpacích staníc Slovnaft v priebehu prvého štvrťroku 2016.
„Našej spoločnosti záleží na tom, aby tradícia výroby poctivých domácich produktov zostala na Slovensku zachovaná. Preto sme našu sieť čerpacích staníc ponúkli malým lokálnym výrobcom poctivých potravín ako príležitosť. Vďaka tomu budeme schopní spoločne priniesť zákazníkom naozaj prvotriednu domácu kvalitu,“ uviedol predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti SLOVNAFT, a.s., Oszkár Világi.
Rozšírenie sortimentu v sieti Slovnaftu súvisí s novým konceptom, ktorý zmení neosobnú čerpaciu stanicu, zameranú najmä na predaj motorových palív, na servisnú stanicu s ponukou občerstvenia, dobrých lokálnych potravín a nových služieb.