Takto vznikali najlepšie kampane uplynulej sezóny

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Takto vznikali najlepšie kampane uplynulej sezóny

BRATISLAVA 17. júna 2016 (WBN/PR)

Treska slovenská | Ľudove vozidlá | Ak neprídete, skončíme v reklame | Bažant 73 | Fofola

Kategória J-Kampaň je akousi kráľovskou kategóriou Zlatého klinca. Tento rok sa o prestížne ocenenie v tejto kategórii uchádzalo 16 prác. Porota udelila štyri ceny – dva zlaté, jeden strieborný a jeden bronzový klinec – a jeden shortlist. Pozrite si, ako najlepšie kampane uplynulej sezóny vznikali a čo všetko im „stálo v ceste“. 

TRESKA SLOVENSKÁ / TRIAD ADVERTISING / SHORTLIST

Zatiaľ čo minulý rok bodovala na klinci kampaň Žerem treska od MUW Saatchi & Saatchi pre klienta Ryba Košice, tento rok bolo viac počuť o treske žilinskej (Ryba Žilina), a to aj vďaka kampani Treska slovenská, za ktorou stojí Triad Advertising. K zadaniu zviditeľniť ju a vymedziť voči konkurencii agentúra pristúpila cez rolu výskumníka. Tresku poňala ako unikátny stredoeurópsky endemit z čelade treskovité a radu treskotvaré, ktorý vyhľadáva chladnejšie oblasti, napríklad chladničky, v ktorých dokáže predĺžiť svoj životný cyklus.

Treska dostala svoju vlastnú webovú stránku, online spoty, rádio spoty, printy, Facebook posty a bol pre ňu špeciálne vytvorený aj prieskum. Z jeho výsledkov vyplynulo, že jej najväčším nepriateľom je lyžička, po nej vidlička, že najväčšie obdobie úhynu je ráno a že najviac jej uhynie v Žiline a okolí. Martin Woska, kreatívny riaditeľ agentúry Triad Advertising hovorí: „Ťahačom kampane bolo video. Rovnaká časť budgetu bola venovaná podpore preklikov na webovú stránku. Cieľom bolo, aby ľudia značku začali viac vnímať a aby sa zapojili do prieskumu. Dokopy ho vyplnilo dvanásťtisíc ľudí. Popri tom všetkom bežala social content kampaň na Facebooku, kde sa objavil zvláštny úkaz – ľudia sa o tresku delili. To sa v reálnom živote nestáva.“

CASE VIDEO TU:

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať