BRATISLAVA 13. februára (WEBNOVINY) – Kampaň o Slovensku na medzinárodnej televíznej stanici Eurosport videlo viac ako 100 miliónov ľudí v 50 krajinách, uvádza tlačová správa Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR).
Reklama sa šíri aj v lietadlách
SACR v minulom roku v rámci propagácie Slovenska ako celoročnej destinácie vytvorila vlani doma i v zahraničí mediálne kampane v hodnote 2,77 milióna eur.
SACR prezentovala Slovensko aj na medzinárodných výstavách cestovného ruchu a propagačných podujatiach na takmer 20 trhov. Agentúra promovala letnú sezónu v printových médiách, interaktívnou česko-slovenskou kampaňou v Česku a na Slovensku, kinoreklamou v krajinách V4 a globálnou televíznou kampaňou na medzinárodnej TV stanici Eurosport.
„Vo všeobecnosti propagujeme našu krajinu ako atraktívnu celoročnú destináciu, ktorá pokryje predstavy o ideálnej dovolenke pre široké spektrum cestovateľov. Pozornosť zahraničných návštevníkov upriamujeme aj na možnosti, ktoré ponúka slovenský cestovný ruch v oblasti kongresovej turistiky. Pri kampaniach využívame mix viacerých posolstiev. Dôležité je ich cielenie, aby mali výdavky na marketing čo najväčšiu šancu premeniť sa na reálnych turistov,“ povedala Kučerová.