BRATISLAVA 14. marca (WBN/PR) – Slovenský hokej získal tesne pred svetovým šampionátom vo Švédsku a Fínsku nového silného partnera. V pozícii hlavného partnera Slovenského zväzu ľadového hokeja bude vystupovať spoločnosť HEINEKEN Slovensko so svojou značkou Corgoň.
„Práve toto obdobie príprav na najprestížnejšiu súťaž v ľadovom hokeji je na spustenie spolupráce dvoch silných partnerov, akými slovenský hokej a HEINEKEN Slovensko nepochybne sú, snáď tou najlepšou chvíľou,“ povedal o spojení s novým hlavným partnerom prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja Igor Nemček dodal: „Značka Corgoň spoločnosti Heineken Slovensko sa stáva hlavným partnerom slovenskej hokejovej reprezentácie a s jej podporou sme v súčasnej zložitej situácii dokázali zabezpečiť kvalitnú prípravu národného družstva pred svetovým šampionátom.“
Značka Corgoň je dlhoročným silným podporovateľom športu na Slovensku. Už od roku 2003 je partnerom najvyššej futbalovej súťaže na Slovensku, ktorá nesie názov Corgoň liga. V rokoch 1999 až 2006 bol Corgoň partnerom slovenskej hokejovej reprezentácie a v tomto období stál pri všetkých dôležitých úspechoch slovenského hokeja – pri zisku striebornej medaily v roku 2000, nezabudnuteľnej zlatej v roku 2002, ako aj bronzovej v roku 2003. V roku 2011 bol Corgoň partnerom slovenských fanúšikov počas Majstrovstiev sveta IIHF, ktoré sa konali na Slovensku.
„Sme veľmi hrdí, že uzatvorením zmluvy o hlavnom partnerstve so SZĽH môžeme v tomto roku nadviazať na úspešnú históriu spojenia našej značky Corgoň s jedným z najpopulárnejších športov na Slovensku – hokejom. Počas nadchádzajúceho šampionátu vo Fínsku a Švédsku chceme byť oporou nášho hokejového tímu ako aj našich fanúšikov,“ hovorí Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko a dodáva: „Naša značka Corgoň je jednou z najpopulárnejších značiek piva na Slovensku a zároveň značkou najsilnejšie sa spájajúcou so športom. Sme presvedčení, že spojenie dvoch silných partnerov bude prínosom pre slovenský hokej a zároveň podporí pravého športového ducha medzi fanúšikmi nielen počas šampionátu.“