BRATISLAVA 31. októbra (WBN/PR) – PR agentúra Dynamic Relations si včera prevzala prestížne ocenenie z celosvetovej súťaže Global Sabre Awards a zaradila sa tak medzi najúspešnejšie agentúry sveta. Už máji tohto roka sa stala prvou slovenskou PR agentúrou, ktorá získala EMEA Sabre Awards, a to v najvýznamnejšej kategórii Diamond. Cenu si odniesla za projekt „Less Bank More Life“ za spustenie novej direct banky ZUNO. Tentokrát si za ten istý projekt odnáša ocenenie z celosvetovej súťaže.
„Veľmi sa z tohto úspechu tešíme, je totiž okrem iného potvrdením, že aj na Slovensku vieme robiť v oblasti PR svetové veci,“ povedala Silvia Kušnírová, managing partner agentúry. Úspech kampane, ktorá odštartovala projekt direct banky ZUNO na Slovensku, vníma pozitívne aj samotná banka.
„Je skvelé vedieť, že naša kampaň bola úspešná a efektívna. Dosiahli sme pozoruhodné výsledky a značku ZUNO prezentovali spôsobom, s ktorým sa zákazníci radi stotožnili. V posledných mesiacoch sme získali viaceré ocenenia a veríme, že ďalšie ešte prídu, pretože chceme náš claim „Less bank, more life“ rozvíjať v rovnakom kreatívnom smere aj naďalej,“ povedala Alina Agurida, šéfka reklamy a komunikácie ZUNO.
Global Sabre Awards každoročne vyhlasuje 50 najlepších PR projektov z celého sveta. Dynamic Relations získala cenu za najlepší PR projekt na svete v kategórii Corporate Image. Gala večer, na ktorom si jednotlivé agentúry prevzali cenu, sa konal včera 30. októbra v Miami.
„V globalizovanom svete sa môže niekedy zdať, že malé veci z malých krajín a od malých firiem nemajú šancu uspieť. Naše víťazstvo je dôkazom, že to nemusí vždy platiť. Ten pocit želám všetkým kolegom z brandže“, doplnil za agentúru Karol Wolf.