BRATISLAVA 28. júna (WBN/PR) – Slovenské zastúpenie značky ŠKODA aj tento rok podporuje úspešného cyklistu Petra Velitsa. V poradí už tretí rok partnerstva dnes potvrdili zástupcovia spoločnosti na tlačovej konferencii, ktorá sa konala u predajcu ŠKODA v showroome IMPA tesne pred odjazdom Petra Velitsa na Tour de France. Zároveň si od zástupcov ŠKODA AUTO Slovensko prevzal nový model ŠKODA Superb Combi 2,0 TDI.
„Cyklistických pretekov Tour de France sa zúčastním už po štvrtý raz. Dúfam, že aj vďaka takému silnému partnerovi, akým je značka ŠKODA, sa mi podarí dosiahnuť ešte lepší výsledok než minulý rok. Takto pred rokom som veľmi netradične testoval modely Octavia RS a Fabia RS na ich streche v aerodynamickom tuneli. Tento rok sa teším na pohodlnejšie testovanie za volantom bieleho Superbu Combi,“ povedal Peter Velits.
ŠKODA AUTO Slovensko podporuje najúspešnejšieho cyklistu v histórii Slovenska, Petra Velitsa, na prestížnych pretekoch Tour de France, ako aj na ďalších podujatiach, už tretí rok. Pri tejto príležitosti mu spoločnosť odovzdala nový model ŠKODA Superb 2,0 TDI s výkonom 125 kW v bielej farbe. Spolujazdca mu tento rok bude robiť aj jeho dvojča, taktiež profesionálny cyklista, Martin Velits, ktorý sa pripojí k tímu už v úvode pretekov.
Peter Velits je prvým slovenským cyklistom v histórii, ktorý sa v celkovej klasifikácii podujatia Grand Tours postavil na stupeň víťazov, keď na španielskych pretekoch Vuelta obsadil konečné tretie miesto. Najúspešnejší cyklista v histórii Slovenska minulý rok prišiel počas pretekov Tour de France do cieľa na celkovom 19. mieste, čo je doposiaľ najlepší slovenský výsledok v histórii. Peter si pripísal ďalší úspech aj na minulotýždňových Spoločných majstrovstvách Slovenskej a Českej republiky v cestnej cyklistike, ktoré sponzorovala spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko, kde obsadil prvé miesto.
Značka ŠKODA a jej flotila vozov sa tento rok postaví na štart najslávnejších cyklistických pretekov sveta Tour de France už po deviatykrát. Cyklistika je spoločne s ľadovým hokejom hlavným pilierom stratégie sponzoringu spoločnosti ŠKODA. Okrem Tour de France sa angažuje aj v pretekoch Giro d’Italia či ako partner UCI v rámci majstrovstiev sveta v cestnej cyklistike. S cieľom priblížiť cyklistiku masám nadšencov a potenciálnych zákazníkov podporuje automobilka rôzne typy pretekov a akcií pre širokú verejnosť. Príkladom je Kolo pre život v Českej republike či Velothon Berlín v Nemecku.