BRATISLAVA 23. februára (WEBNOVINY) – Desiaty rok na trhu si pripomína súkromné Rádio Expres. Okrem vynovenia loga zo začiatku februára však neplánuje výraznejšie zmeny. „Rádio je najväčší spotrebiteľ nápadov – čokoľvek vymyslíte, odvysielate a ide sa ďalej. V tomto zmysle pracujeme a prinášame nápady stále. Zásadné zmeny neplánujeme, nie je dôvod,“ povedala pre agentúru SITA generálna riaditeľka Rádia Expres Eva Babitzová. Vynovenie loga bolo podľa šéfky rádia dlho pripravované. „Mali sme pocit, že po tých rokoch potrebuje trošku zdynamizovať. Náš imidž budujeme desať rokov,“ pripomína Babitzová, ktorá si nemyslí, že „je možné, či dobré ho jedným rozhodnutím meniť“. Rádio Expres je s dlhodobou dennou počúvanosťou okolo 21,5 percenta, čo je približne milión poslucháčov, najpočúvanejším rádiom na Slovensku. Preto hlavným cieľom jeho generálnej riaditeľky do budúcna je „snažiť sa byť najúspešnejšie slovenské rádio aj naďalej“.
Rádio Expres oslávi svoje narodeniny tento štvrtok v jednom z bratislavských hotelov. Na oslavu prídu predstavitelia jeho vlastníka – americkej firmy spoločnosti Emmis Communications, zakladateľ a hlavný majiteľ spoločnosti Jeff Smulyan a CEO spoločnosti Patrick Walsh.
Ako ďalej agentúru SITA informoval šéf promotion Rádia Expres Tomáš Halmeš, Jeff Smulyan je zakladateľom spoločnosti Emmis Communications, ktorá je vlastníkom rozhlasových staníc, televízií a časopisov v 24 amerických štátoch a tiež v Bulharsku a na Slovensku. Spoločnosť vlastní 23 rozhlasových staníc, ktoré sa držia na najvyšších priečkach počúvanosti v daných oblastiach. Patrick Walsh nastúpil do spoločnosti ako finančný riaditeľ v septembri 2006. O dva roky sa jeho pracovná pozícia rozrástla a Walsh začal v Emmis pracovať ako Chief Operating Officer s dohľadom na všetky rádiá v krajine. V súčasnosti pôsobí v Emmis Communication na pozícii CEO.
SITA