Vynaliezavý klient leteckej spoločnosti China Eastern Airlines si vďaka jedinej letenke zabezpečil bezplatnú stravu na takmer celý rok. Zákazník po zakúpení letenky do prvej triedy v priebehu jedného roka tristokrát zmenil plánovaný cieľ letu, aby si mohol vychutnať bezplatný servis vo VIP salóne.
Kuriózny plán muž zrealizoval na letisku Si’an Sien-jang v čínskej provincii Šan-si. Keďže letenka do prvej triedy pasažierom pred odletom umožňuje prístup do VIP salónu s bezplatnými nápojmi a jedlom, muž sa tieto výhody rozhodol využiť naplno. Takmer každý deň si pred plánovaným odletom doprial výdatný obed alebo večeru a následne si zmenil let do inej destinácie.
Mužovi sa rovnaký scenár podarilo zopakovať tristokrát, než začal byť personál letiska podozrievavý. Keď sa mu platnosť letenky chýlila ku koncu, let úplne zrušil a nechal si vrátiť plnú cenu.
Podľa informácií portálu News.Com.Au zamestnanci správanie zákazníka odsúdili, hovorkyňa letiska však uviedla, že neexistoval žiadny legálny spôsob, ako mu v jeho konaní mohli zabrániť.
www.news.com.au,