Kúpele Piešťany ako vôbec prvé kúpele na Slovensku vyvinuli vlastný rad kozmetiky, ktorý uvádzajú na trh.
Mydlo, telové mlieko aj krémy využívajú pozitívne účinky svetoznámeho piešťanského bahna a vody. Ich základnou zložkou je najúčinnejšia súčasť bahna – síra.
„S využívaním piešťanského bahna v kozmetike sme začali v našom prvom kozmetickom salóne Emporium, maska z bahna aplikovaná na tvár a dekolt sa pre jej pozitívne účinky stala okamžite jedným z najvyhľadávanejších produktov,“ vysvetlila kúpeľná manažérka Soňa Zábranská.
„Aj preto sme začali uvažovať o využití tejto unikátnej komodity v širšom rozsahu. Samozrejme, našou najväčšou motiváciou bolo zvýšiť renomé Kúpeľov Piešťany, a to nielen v oblasti medicíny a kúpeľníctva,“ dodala.
Kozmetický rad obsahuje denný a nočný krém, mydlo a telové mlieko. Je určený pre dospelých a pre všetky typy pleti. Optimálna koncentrácia minerálnych látok podporených liečebným účinkom síry má podľa výrobcu blahodarný vplyv na pokožku a zvyšuje jej odolnosť proti zápalom a negatívnym vonkajším vplyvom.
Kúpele tiež tvrdia, že použitie modernej aktívnej technológie kapsulovanej kyseliny hyalurónovej zaisťuje hlbokú hydratáciu pokožky a zároveň vytvára na pokožke film, ktorý ju chráni pred vplyvmi okolitého prostredia. Sľubujú intenzívny regeneračný účinok prenikajúci hlboko do kože, na ktorú podľa nich pôsobí upokojujúco a zabraňuje vzniku vrások.
Telové mlieko je navrhnuté tak, aby slúžilo na ideálnu regeneráciu pokožky po kúpeľných procedúrach hlavne vtedy, ak majú klienti pocit suchej kože. „Pravidelným ošetrovaním pokožky telovým mliekom je možné dosiahnuť výrazné zlepšenie jej celkového stavu, vláčnosti a elasticity,“ vyhlásila Zábranská. Prírodné mydlo si podľa výrobcu takisto zachováva všetky liečebné účinky piešťanského sírneho bahna a vysoký obsah síry stimuluje pokožku, výrazne obmedzuje zápaly kože, nevysušuje ju a má hojivý účinok. Výrobky si záujemcovia môžu kúpiť na všetkých kúpeľných a hotelových recepciách na Kúpeľnom ostrove. Kúpele Piešťany uvažujú aj o ďalšom postupnom rozširovaní ponuky kozmetických produktov s cieľom využívať ich vo vlastnom kozmetickom salóne na kompletné pleťové aj celotelové ošetrenie.
Agentúru SITA informovala Eva Bacigalová zo spoločnosti Media Pro Consulting.