BRATISLAVA 12. novembra (WBN/PR) – Od 1. novembra 2010 sa Ing. Jan Mach (36) stal vedúcim oblasti pre predaj a veľkoodbery v spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko. V tejto pozícii nahradí Ing. Petra Lehkého, ktorý po svojom úspešnom pôsobení v importérskej spoločnosti bude poverený funkciou vedúceho predaja a veľkoodberov pre Českú republiku.
Ing. Jan Mach vyštudoval Fakultu ekonomicko–správní na Univerzite Pardubice a má dlhoročné skúsenosti v oblasti stratégie cien a predaja automobilov. Svoju kariéru v Škoda Auto Mladá Boleslav a.s. začal Trainee programom v roku 2000. V rokoch 2003 až 2004 pôsobil na Cenovom oddelení, kde mal na starosti stratégiu cien pre latinskú Ameriku, Pacifik a Afriku, neskôr pre Francúzsko, Taliansko, Španielsko, Grécko a krajiny Beneluxu. Od roku 2004 pracoval na Cenovom oddelení ako koordinátor tímu na vývoji nového cenového systému Škoda. Následne od roku 2006 absolvoval stáž u importéra vozidiel Škoda pre nemecký trh. V roku 2009 prevzal funkciu oblastného vedúceho pre Slovensko v rámci regiónu strednej Európy. V spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko bude mať tento skúsený manažér na starosti riadenie a rozvoj predaja a veľkoodberov značky Škoda na Slovensku.