BRATISLAVA 14. júla 2017 (WBN/PR) – IKEA pre svojich zákazníkov spustila na webovej stránke www.IKEA.sk funkciu Hodnotenia a recenzie. Vďaka tomuto nástroju budú mať zákazníci možnosť vyjadriť na webovej stránke svoj názor na výrobky IKEA.
Po spustení služby Nákup on-line vo februári tohto roka prichádza IKEA s novou funkciou Hodnotenia a recenzie, ktorej cieľom je transparentne komunikovať zákazníkom dobré skúsenosti aj prípadné nedostatky. „Zákazníci viac dôverujú informáciám, ktoré si poskytnú navzájom, ako tým, ktoré im poskytne samotná firma. Jedným z hlavných dôvodov, prečo zákazníci poskytujú recenzie, je snaha pomôcť ostatným zákazníkom. Prostredníctvom Hodnotení a recenzií si zákazníci vymieňajú názory na výrobok a spôsob jeho využívania v domácnosti,“ hovorí Soňa Knaiflová, riaditeľka OD IKEA Bratislava.
Hodnotenia a recenzie však nebudú slúžiť len zákazníkom – pre IKEA sú cennými informáciami pri rozhodovaní o dizajne, výbere materiálov, cenotvorbe a celkovom zlepšovaní ponuky a umožnia ešte viac sa zamerať na zákazníka. Zákazníci môžu hodnotiť vzhľad, pomer hodnoty a ceny, kvalitu, náročnosť montáže, inštalácie, či výrobok funguje podľa očakávania, pomáha znižovať množstvo odpadu alebo ho triediť, či pomáha ušetriť energiu alebo vodu a napokon, či by ho odporúčali aj ďalším. V prípade výrobkov z oddelenia IKEA FOOD môžu hodnotiť vzhľad, pomer hodnoty a ceny, kvalitu, chuť, jednoduchosť prípravy a odporučiť druhým.
Hodnotenia a recenzie nájdu zákazníci a návštevníci webovej stránky www.IKEA.sk pri záložke Informácie o výrobku.