BRATISLAVA 20. septembra 2018 (WBN/PR) – Verejnosť hlasuje za spoločnosti, s ktorých komunikáciou má najlepšie skúsenosti.
Internetové hlasovanie v rámci ankety Hermes Komunikátor roka 2018 prebieha na web stránke www.cenyhermes.sk a potrvá do 18. októbra. Spoločnosti, za ktoré môže verejnosť hlasovať, sú rozdelené do piatich kategórií: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily.
„Teší nás, že sa každoročne do hlasovania verejnosti zapája čoraz viac Slovákov. Názor verejnosti prináša spoločnostiam dôležitú spätnú väzbu, a zároveň motivuje víťazov udržať si dôveru verejnosti aj naďalej,“ vyjadrila sa Tina Gvučš, projektová manažérka agentúry 2lovebrands, ktorá anketu organizuje.
Víťazná spoločnosť bude vyhodnotená v rámci každej kategórie samostatne. Okrem toho verejnosť určí aj absolútneho víťaza Ceny verejnosti 2018 za všetky kategórie spolu.
Spoločnosti majú tiež možnosť prihlásiť komunikačné projekty a súťažiť o Cenu agentúry 2018 v kategóriách: Krízová komunikácia, Starostlivosť o klienta, Najlepší interiér predajného priestoru, Najefektívnejšie využitie nových médií, Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia a Spoločenská zodpovednosť.
Prihlásiť projekt je možné najneskôr do 31. októbra 2018. Výsledky súťaže sa dozvieme na slávnostnom odovzdávaní cien Hermes Komunikátor roka už 20. novembra 2018 v Bratislave.