Jedinečné a dizajnovo krásne kúsky od slovenských umelcov, najmä v oblasti módy, prilákali na tretí ročník POP UP SUGGÉRER množstvo známych osobností a milovníkov krásy. Práca s farbami, materiálom a tvarmi bola počas druhej júnovej soboty menovateľom, ktorý už tradične priťahuje aj ikonickú značku Porsche. Tá, ako partner podujatia, okrášlila priestory eventu novým modelom Taycan.
A bol to práve nový elektrický Taycan v nádhernej fialovej farbe provence, ktorý vítal každého návštevníka tohto výnimočného podujatia odohrávajúceho sa aj vo výnimočnom prostredí. Reštaurácia Skytina, kde sa POP UP SUGGÉRER konal, totiž susedí s vežami Sky Parku a Jurkovičovej teplárne v Bratislave.
Definovať umenie je zložitá úloha, keďže má obrovské množstvo variácií. Umením je vytvoriť dokonalý interiér, kvetinový záhon, kabát, čo zaujme na prvý pohľad či zákusok nezameniteľnej chute. Čo však všetky umelecké výtvory spája je emócia, ktorú vyvoláva ich estetika. Dotiahnuť umenie do dokonalosti sa darí napríklad aj v odevnom priemysle, o čom sa návštevníci presvedčili na treťom ročníku POP UP SUGGÉRER. Na slovenskom trhu sa môžeme pýšiť úspešnými umelcami v oblasti odevného dizajnu. Stálice ako napríklad Marcel Holubec neustále nasledujú nové a nové talenty skúšajúce preraziť a nájsť si svojich zákazníkov.
Počas tohto výnimočného podujatia predstavili výsledky svojej práce napríklad Lukáš Krnáč so svojou osobitou kolekciou mikín s veľkými popisnými štítkami. Pohodlné a materiálovo kvalitné sety ukázal Pairien Label. Návštevníci tak mohli korzovať medzi vystavenými kúskami z dielne Bagbet, Sence 911, WWO CZ, NAO STUDIO, či Veroniky Lokajíčkovej a Petry Weingart. Veľkú pozornosť pútalo nové elektrické Porsche Taycan. Neprehliadnuteľný dizajn karosérie, za ktorým určite nezaostával ani interiér, perfektne zapadal medzi umelecké diela vystavené vo vnútorných priestoroch. Často sa vraví, že dizajn je málokedy aj užívateľsky prívetivý, no v prípade Taycanu toto tvrdenie určite nie je pravdivé.
Väčšia batéria s vylepšeným zložením, ktorá má dojazd viac ako 600 km, rýchle nabíjanie, podvozok sediaci v zákrutách ako prilepený a k tomu punc luxusu a emócie, ktoré dokáže len Porsche. Nemeckej značke sa opäť podaril husársky kúsok, keď v modely Taycan spojila všetky užívateľské výhody s nadčasovým a ikonickým dizajnom vyvolávajúcim silné emócie.
A sú to práve emócie, nadšenie z niečoho krásneho, čím sa dá popísať umenie. „POP UP SUGGÉRER sa počas uplynulých dvoch ročníkov stal platformou, ktorá spája ľudí a umožňuje im objavovať nové talenty v oblasti módy, umenia a dizajnu,“ vyzdvihol podujatie Marko Úradník.
Nejedná sa však len o prezentáciu či ukážky výtvorov slovenských talentov. Networking s jednotlivými umelcami a návštevníkmi rozvinul nové spolupráce a dal priestor ďalším nápadom, ktoré umenie a dizajn posúvajú stále za nové a nové hranice. Svoj obraz tu vystavovala aj slovenská umelkyňa Sophia Caková, ktorá pôsobí v Londýne. Na tomto majstrovskom diele pracovala 18 mesiacov a jeho cena sa pohybuje v niekoľkých desiatok tisíc eur. Tretí ročník prehliadky slovenských talentov doplnilo hudobné vystúpenie speváčky Ronnie.
„POP UP SUGGÉRER je oslavou slovenskej kreativity a umenia,“ definovala tretí ročník Petra Maslo, organizátorka podujatia. Spolu s Markom Úradníkom týmto spôsobom podporujú slovenskú tvorbu a jej prezentáciu pre verejnosť, v čom chcú pokračovať aj v budúcnosti.
Tento článok vznikol v spolupráci s klientom Rexa & Roman Partners