Nová identita značky TNT stavia do popredia ľudí

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: TNT

BRATISLAVA 6. októbra (WBN/PR) – TNT v rámci stratégie Outlook mení identitu značky. Nový slogan „The People Network“ súčasne vyzdvihuje ľudí pracujúcich v TNT aj jej unikátnu európsku cestnú sieť. Zároveň odráža kultúru spoločnosti, podporuje budovanie silných vzťahov so zákazníkmi a prezentuje TNT ako sieť ľudí, ktorí pomáhajú zákazníkom rozvíjať ich biznis.

Nová identita TNT je súčasťou ohlásenej stratégie Outlook a stavia spoločnosť do pozície vyzývateľa na trhu malých a stredných spoločností. TNT je prirodzenou voľbou pre tieto firmy, pretože si uvedomuje, že klient nie je čiarový kód a potrebuje osobný kontakt.

Prečo The People Network?

V priebehu posledných 70 rokov vybudovala TNT najrozsiahlejšiu európsku cestnú a leteckú sieť pre balíky a ťažké náklady a je vysoko hodnotená pre svoj priateľský prístup k zákazníkom. „Máme jasnú stratégiu sústrediť sa na naše najsilnejšie stránky: našich ľudí, ľudský prístup v jednaní so zákazníkom a našu jedinečnú sieť. Zákazníci nie sú čiarové kódy a my nie sme roboti. My všetci si uvedomujeme, čo ženie našich zákazníkov vpred: rast firmy s ľudským prístupom. Venujeme čas tomu, aby sme porozumeli, čo zákazníci skutočne potrebujú, a to nás odlišuje od ostatných. My sme The People Network,“ hovorí Tex Gunning, prezident TNT.

Strategická voľba

Nová identita podporuje spôsob zmýšľania TNT a jej pozíciu vyzývateľa na trhu. Tieto investície do značky TNT sú v súlade so stratégiou firmy ponúkať zákazníkom ešte lepšiu skúsenosť a podporovať svoju európsku sieť.

TNT chce dosiahnuť rast ziskovosti prostredníctvom zvýšenej produktivity a efektivity siete. V nasledujúcich mesiacoch budú spustené nové obchodné iniciatívy s cieľom udržať existujúcich a získať nových zákazníkov z radov malých a stredne veľkých firiem.

Kampaň

TNT kampaňou naprieč Európou – od TV reklám, cez rozhlasové spoty a bilbordy až po cenové a lojalitné programy – posiela silný odkaz, že verí v osobný kontakt ako rozhodujúci parameter v modernej logistike. Dick van der Lecq, riaditeľ holandskej reklamnej agentúry Etcetera/DDB, ktorá vytvorila kampaň, hovorí: „V minulosti zákazníci kupovali produkty alebo značky. V súčasnosti zákazníci vedome kupujú firmu, jej DNA a ľudí v pozadí značky. Rozhovory s tisíckami zamestnancov TNT nám ukázali jediný správny spôsob, ako vyjadriť ich postoj smerom k zákazníkom: ľudská prepravná spoločnosť. Z ľudí vytvorený kamión v TV reklame je jednou z foriem, ako sa to dá vyjadriť. Video o výrobe tejto reklamy tvorenej v spolupráci s TNT zamestnancami sa oplatí vidieť na sociálnych sieťach.“

VIDEO: Nový reklamný spot TNT

https://www.youtube.com/watch?v=etHgVKULAi3

https://www.youtube.com/watch?v=etHgVKULAi0

O TNT

TNT je jednou z najväčších expresných doručovacích spoločností na svete. Denne prepraví približne 1 milión zásielok od dokumentov, balíkov až po ťažký paletový náklad. Využíva cestné aj letecké prepravné siete v Európe, na Strednom Východe a v Afrike, v Tichomorskej Ázii a Amerike. V roku 2013 boli celkové príjmy TNT 6,7 miliárd eur. Pre viac informácií navštívte stránku https://www.tnt.com/express/de_de/site/home.html

TNT na Slovensku

TNT pôsobí na slovenskom trhu od roku 1991. V roku 1993 vznikla samostatná pobočka TNT Express Worldwide spol. s r.o. so sídlom v Bratislave. Na Slovensku v súčasnosti zamestnáva viac ako 200 interných zamestnancov a zmluvných partnerov a disponuje vozovým parkom s vyše 80-timi vozidlami. Slovenská sieť TNT pozostáva z 8 diep a firma svojimi službami pokrýva celé územie Slovenskej republiky. Webová stránka je: https://www.tnt.com/express/sk_sk/site/home.html

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať