Mestá a obce dosahujú kvalitu úspešných komerčných spoločností

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať

„Prekvapením boli niekoľkonásobní favoriti súťaže, ktorí sa nedostali na finálové miesta. Stále sú rovnako dobrí, ale iní ich predbehli kvalitou a kreativitou.“ Monika Kozelová, riaditeľka súťaže

Bratislava, 11.5.2017 ( WBN/PR ) Celoslovenskú súťaž formátov internej a externej komunikácie pripravil Klub podnikových médií už po 14-krát. Záujem o súťaž a konfrontáciu svojich prác zo strany spoločností stále narastá. Najväčší nárast o účasť v súťaži prejavili mestá a obce, ktoré prihlasujú najmä svoje web stránky, noviny a špeciálne projekty na zvýšenie turistického záujmu o región.

Porota vyberala víťazov súťaže Podnikové médium roka 2016 z 294 prihlásených prác. Vo fáze hodnotenia musel organizátor zmeniť jednu kategóriu a rozdeliť na dve samostatné. A tak sa súčasný celosvetový trend elektronických médií a sociálnych sietí odrazil v súťaži. Porota v tomto roku samostatne vyhodnotila audiovizuálne prezentácie a viral. V minulých rokoch pre tieto formy stačila jedna kategória. Víťazom v kategórií viral sa stal Žilinský samosprávny kraj, ktorý zaujal porotu kreatívnym spracovaním 400. výročia úmrtia najznámejšieho uhorského palatína. Turzo Juraj – si odniesol aj Cenu PhDr. Mariána Matyáša pre ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií

Aj napriek tomu, že komunikácia má stále väčší priestor v online prostredí, offline je stále dôležitou súčasťou života podnikov, zamestnancov, spotrebiteľov. Trendom sa stávajú však len obsahovo a vizuálne kvalitné práce, ktoré sa čo najviac približujú k cieľovej skupine.

„Podnikové médium roka nie je len o súťaži, ale aj o možnosti nahliadnuť do prác iných, porovnávať ich so svojimi, nechať sa inšpirovať a diskutovať.“ Povedala Monika Kozelová a dodáva: “Veľmi nás teší fakt, že z roka na rok sa zmenšujú rozdiely medzi prácami veľkých komerčných spoločností a nízko rozpočtových organizácií. Mestá obce sa ako keby prebudili a vytvárajú formy komunikácie, ktoré sú pre cieľového občana informačne nabité a atraktívne.“

Porota rozhodovala v zložení: Tamara Valková, predsedníčka poroty; Naďa Lazarová, Úrad vlády SR; Adriana Hosťovecká, TV 213; Monika Sčevovichová, Oz. Pomoc človeku, bývalá investigatívna novinárka; Monika Kozelová, občianska aktivistka a blogerka. Výsledky boli vyhlásené v hoteli Devín, Bratislava, 10.5.2017. Partnerom súťaže je SBA, Slovak Business Agency.

PODNIKOVÉ MÉDIUM ROKA 2016 – VÝSLEDKY

PODNIKOVÉ NOVINY
1. TEAM: – Východoslovenská energetika Holding a.s.
2. MATADOR expres – MATADOR HOLDING, a.s.
3. Náš svet – Svet zdravia a.s.

PODNIKOVÝ MAGAZÍN – INTERNÁ KOMUNIKÁCIA
1. Tatrabankár – Tatra banka, a.s.
2. Allianz Dialóg – Allianz – Slovenská poisťovňa
DATALAN IN – DATALAN, a.s.
3. Falck život – Falck Emergency, a.s.

PODNIKOVÝ MAGAZÍN – EXTERNÁ KOMUNIKÁCIA
1. In Vitro – Alpha Medical s.r.o.
MAGNUS – J&T Banka, a. s.
2. ŠKODA Magazín – ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
3. labMED – MEDIREX GROUP ACADEMY

ČASOPISY NEZISKOVÝCH A ROZPOČTOVÝCH ORGANIZÁCIÍ
1. Tatry Magazín – Region Liptov
2. Ľupčianske zvesti – Obec Slovenská Ľupča
3. in.ba – Hlavné mesto SR Bratislava
Múzejné noviny – Vihorlatské múzeum

WEBOVÉ STRÁNKY A INTRANET
1. www.sala.sk – Mesto Šaľa
2. www.heineken.sk – Heineken Slovensko
3. www.zihadielko.sk – Lidl Slovenská republika

PODNIKOVÁ BROŽÚRA
1. Plodinový katalóg – Syngenta Slovakia
2. 25. výročie vzniku Colného laboratória – Finančné riaditeľstvo SR
3. Chémia je zábava – SLOVNAFT a.s.

PODNIKOVÝ KALENDÁR
1. Kalendár „Vzorkovník“ – SCP Ružomberok
2. Kalendár Antalis – Antalis, a.s.
3. Mohlo to byť aj inak – Mesto Spišská Nová Ves

AUDIOVIZUÁLNA PREZENTÁCIA
1. Film Pamätníci – Mores resort, a.s.
2. 95 rokov – Západoslovenská energetika
3. Video o kurzoch prvej pomoci pre deti – Falck nezisková organizácia

VIRÁL
1. Turzo Juraj – najznámejší palatín v Žilinskej župe – Žilinský samosprávny kraj
2. Rozprávky, ktoré potešia všetky deti – Lidl Slovenská republika
3. Robot Edo zdobí stromček – Volkswagen Slovakia, a.s.

VÝROČNÉ SPRÁVY
1. DATALAN, a.s.
2. Asseco Central Europe, a.s.
3. Stredoslovenská vodárenská prevádzková spoločnosť, a.s.

ELEKTRONICKÝ MAGAZÍN
1. Allianz TV – Allianz – Slovenská poisťovňa a.s.
2. Elektronický magazín – CRH (Slovensko) a.s.
3. TEWE Generali – Generali Poisťovňa, a.s.

VOĽNÉ FORMY
1. Správa vo fľaši – Heineken Slovensko
2. Aplikácia POMOC NA DIAĽNICI – Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
3. Deň otvorených dverí – Volkswagen Slovakia, a.s.
Na veku záleží – Respect APP

FACEBOOKOVÉ STRÁNKY
1. Lidl Slovenská republika
2. Národná diaľničná spoločnosť a.s.
3. Unlimit Recruitment

ŠPECIÁLNE CENY:
GRAND PRIX 2016 PODNIKOVÉ MÉDIUM ROKA
Tatry Magazín – Region Liptov

Cena za najlepšiu obsahovú stránku
Syninfo – Syngenta Slovakia

Cena Klubu podnikových médií za najlepšiu grafickú stránku
Uspieť môže každý – KPMG Slovensko

Cena kúpeľov Brusno za invenčné postupy pri tvorbe
Správa vo fľaši – Heineken Slovensko

Cena predsedu poroty
MAGNUS – J&T Banka, a. s.

Cena hlavného mesta Bratislava pre ojedinelé médium miest a obcí
Ľupčianske zvesti – Obec Slovenská Ľupča

Najúspešnejšia spoločnosť v oblasti podnikových médií za rok 2016
Heineken Slovensko

Cena PhDr. Mariána Matyáša pre ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií
Turzo Juraj – najznámejší palatín v Žilinskej župe – Žilinský samosprávny kraj

Detská cena Žirafa za pomoc deťom v núdzi
Občianske združenie Želaj si!

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať