Prví klienti banky sa s ním začnú stretávať už od budúceho týždňa.
Digitálna banka mBank prenáša prehľadnosť, komfort a jednoduchosť svojej mobilnej aplikácie aj do internet bankingu. Pridáva zároveň niekoľko úplne nových funkcionalít, vďaka ktorým sa klienti ku všetkým dôležitým úkonom dostanú maximálne dvoma klikmi. Takto ušetria čas, ktorý namiesto bankových operácií môžu venovať svojmu súkromiu. S novým prostredím internet bankingu, ktoré bude spúšťané v niekoľkých fázach, sa prví klienti mBank začnú stretávať už v najbližších dňoch a v priebehu nasledujúcich týždňov bude postupne sprístupnené všetkým.
mBank potvrdzuje svoje dlhoročné líderstvo v oblasti digitálneho bankovníctva a najnovšie prináša ešte väčšie pohodlie a jednoduchosť spravovania svojich financií, známe z jej mobilnej aplikácie, aj do internet bankingu – klienti tak budú môcť oceniť jeho čistý a prehľadný dizajn. „Je pre nás prirodzené, že sa snažíme našim klientom prostredníctvom nových technológií a vylepšení neustále čo najviac uľahčovať ich život. Príkladom je aj náš vylepšený internet banking. Klienti si ho budú môcť prispôsobiť podľa svojich potrieb a sami si vyberú produkty, ktoré chcú mať zobrazené na hlavnej stránke,“ hovorí Robert Chrištof, generálny riaditeľ mBank Slovensko.
Už po prihlásení do internet bankingu sa klientom zobrazí prehľadná obrazovka s novým usporiadaním menu, ktorá má responzívny dizajn – veľkosť obrazovky sa prispôsobí ich zariadeniu a na tablete či smartfóne s ním tak budú môcť pracovať rovnako pohodlne ako na počítači.
Na prvý pohľad a na jednom mieste uvidia všetky najdôležitejšie informácie ako napríklad zostatok na účte, prehľad posledných transakcií, plánované operácie či správy z banky. Budú tak môcť pracovať v ešte komfortnejšom prostredí a skráti sa aj cesta k väčšine funkcií – po prihlásení sa im otvorí hlavná stránka, z ktorej sa pohodlne dvoma klikmi dostanú, kam potrebujú.
Pokiaľ bude klient potrebovať radu, stačí, keď si kdekoľvek v bankovníctve otvorí v pravom dolnom rohu chat a veľmi jednoducho a rýchlo sa spojí s reálnou osobou – expertom mBank, ktorý s ním vyrieši všetko potrebné. Nebude tak musieť telefonovať na mLinku či osobne navštíviť pobočku.
Odteraz budú mať klienti mBank k dispozícii aj vylepšený smart vyhľadávač v kompletnej histórii platieb, ktorý bude fungovať na podobnom princípe ako Google. Veľké množstvo filtrov a inteligentný našepkávač tak zabezpečia, že konkrétnu transakciu nájdu presne, rýchlo a jednoducho.
Vďaka ďalšej novinke budú mať klienti rýchly prehľad aj o všetkých svojich úsporách. Či už ide o funkciu mSporenie alebo sporiaci účet eMax Plus, všetky sporiace produkty, vrátane termínovaného vkladu mVklad, po novom nájdu na jednom mieste. Nebudú tak musieť preklikávať medzi jednotlivými produktmi. V hornej časti obrazovky navyše uvidia aj súčet svojich celkových úspor v rámci jednotlivých sporiacich produktov tak, aby mali okamžitý a komplexný prehľad.
„Našim klientom pravidelne prinášame najnovšie technologické riešenia, majú už preto na nás vysoké nároky a očakávania. Mnohé z nich sme pri tvorbe nového internet bankingu zohľadnili a vytvorili sme tak užívateľsky príjemný a pohodlný zážitok – klientovi dávame do rúk všetky nástroje, vďaka ktorým bude preňho spravovanie financií absolútne komfortné, prehľadné a jednoduché,“ vysvetľuje Lukáš Kiac, vedúci rozvoja mobilného a internetového bankovníctva mBank.
Informačný servis