Kozmetická značka Mary Kay bola spoločnosťou Euromonitor International opäť vyhlásená za „světovou jedničku přímého prodeje pleťové a dekorativní kosmetiky.”* Po minuloročnom úspechu sa jej tak opätovne podarilo obhájiť pozíciu lídra v oblasti.
Spoločnosť Euromonitor International je popredným poskytovateľom globálnych obchodných informácií, analýz trhu a poznatkov zo strany spotrebiteľov. S vyše 50-ročnou tradíciou pôsobí vo viac než 100 krajinách sveta.
Ocenenie značky Mary Kay je opäť potvrdením stabilného postavenia značky na trhu, ako aj schopnosti pružne reagovať na nové výzvy, ako aj potreby zákazníkov. Už od roku 1963 preukazuje rozsiahlu a neustále rastúcu prítomnosť na svetovej scéne, vďaka ktorej môžu spotrebitelia spoznávať nielen vysokokvalitné produkty, ale i kariérne príležitosti podnikania s Mary Kay.
*“Zdroj Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care vydání 2024, hodnota prodeje v RSP, data za rok 2023″
O spoločnosti Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z prvých podnikateliek, založila svoju vysnívanú kozmetickú spoločnosť v roku 1963 s jediným cieľom – obohacovať životy žien. Tento sen sa rozrástol na multimiliardovú spoločnosť s miliónmi nezávislých kozmetických poradkýň a poradcov vo viac než 35 krajinách sveta. Už viac ako 60 rokov podporuje spoločnosť Mary Kay prostredníctvom vzdelávania, mentoringu a inovácií ženy v tom, aby si mohli tvoriť svoju vlastnú budúcnosť. Mary Kay investuje do vedeckého výskumu a výroby produktov starostlivosti o pleť, dekoratívnej kozmetiky a vôní. Spoločnosť sa tiež usiluje o zachovanie životného prostredia pre budúce generácie, poskytuje podporu a pomoc ženám so závažnými ochoreniami, obetiam domáceho násilia a povzbudzuje mladých ľudí k tomu, aby nasledovali svoje sny.
Sledujte nás na Facebook | YouTube | Instagram
Informačný servis