BRATISLAVA 24. januára (WEBNOVINY) – Markíza uplynulý týždeň dosiahla v prime time hodnotu 39,7% (12-54) a dosiahla tak najvyšší týždenný priemer od novembra 2008, uviedlo PR oddelenie TV Markíza. Podľa neho má najväčší podiel na tomto úspechu seriál Tisíc a jedna noc, ktorý sa od svojho štartu pred tromi týždňami stal miláčikom televízneho publika. V treťom týždni vysielania každý diel seriálu videlo viac ako milión divákov 12+ a u mladších divákov dosiahol priemerné hodnoty 16,5/46,5 percenta (12 až 54). O neporaziteľnosti seriálu na televíznom trhu svedčí podľa Markízy aj skutočnosť, že všetky jeho časti obsadili najvyššie priečky v rebríčku najsledovanejších programov minulotýždňovej programovej ponuky, ich hegemóniu sa podarilo poraziť len nedeľnému vydaniu Televíznych novín 17,3/48,3 percenta.
K celotýždennému výsledku prispel aj úspešný víkend. Sobotný dobrodružný film Poseidon ako najsledovanejší nespravodajský program zaujal 10,9 percenta divákov s podielom 31,7 percenta (12 až 54). Diváci nenechali ujsť ani napínavé chvíle pri sledovaní trileru Kat, ktorý dosiahol hodnoty 9,5/41,4 percenta (12 až 54).
Aj v nedeľu najviac divákov zaujal program Markízy. Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bola premiéra dobrodružného filmu Neuveriteľná cesta kapitána Drakea. Dramatické dobrodružstvá spoločne s hrdinami prežilo pri sledovaní filmu 12,1 percenta divákov pri podieli 32,2 percenta (12 až 54). Viac ako polovica mladých mužov (12 až 34; share 54,7 percenta) pri TV obrazovkách sledovala aj nasledujúci akčný film Smrtonosná zbraň 4, ktorý v univerzálnej cieľovej skupine dosiahol share 46,9 percenta.
Slovný duel medzi hosťami talkshow Na telo, ktorými boli Anna Belousovová a Igor Matovič, zaujalo viac ako 670 tisíc divákov nad 12 rokov (rtg 14,2 percenta), ktorí vygenerovali share 47,1 percenta a tým druhú najvyššiu hodnotu od januára 2010. Najvyššiu hodnotu share od spomínaného dátumu dosiahla relácia u mladších divákov (12 až 54), keď vystúpila na 36,8 percenta.
Ako uvádza Markíza, darilo sa aj publicistickej relácii Lampáreň so 664 tisíc divákmi nad 12 rokov (14/44,8 percenta), ktorá v skupine divákov 12 až 54 dosiahla hodnoty 9,6/37,2 percenta.
Televízia DOMA sa čoraz viac udomácňuje na televíznom trhu. Svojou programovou ponukou láka čoraz viac divákov, čo dokázala sledovanosť počas uplynulého týždňa, kedy DOMA dosiahla historicky druhý najvyšší týždenný share v skupine divákov 12 až 54 (shr 2,9 percenta) a tretí najvyšší u žien 12 až 54 (shr 4,0 percenta). Medzi najsledovanejšie programy týždňa patrili popoludní vysielané časti telenovely Rany z lásky s rekordným týždenným priemerom u divákov 12 až 54 (shr 6,6 percenta) i u žien 12 až 54 (shr 9,1 percenta).
Podvečerný seriál Medzi láskou a nenávisťou sa môže pochváliť tretím najvyšším týždenným priemerom v skupine 12 až 54 (shr 4,8 percenta), ako aj u žien 12 až 54 (shr 5,9 percenta). A napokon prime timeový seriál Rebeli, ktorý sa vysiela od štartu televízie DOMA, dosiahol počas uplynulého týždňa historicky druhý najvyšší týždenný share u žien 12 až 54 (shr 3,5 percenta).