MARKÍZA: Romantika a spev nedajú konkurencii šancu

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Markíza
Foto: SITA

BRATISLAVA 1. marca (WEBNOVINY) – Česko Slovenská SuperStar boduje najmä u mladých divákov, včerajšia časť dosiahla u žien 12 až 34 share až 63,1 percenta. Prehliadka talentov dosiahla skvelé čísla sledovanosti aj u divákov 12 až 54 s hodnotami 16,2/51,1 percenta. Kastingy z Brna a Košíc si nenechalo ujsť 810 tisíc divákov 12+ (17,1/47 percenta), kým štartujúci formát konkurencie Návrat kráľov získal podiel na trhu 21,6 percenta.

Seriálu Tisíc a jedna noc venovali včera najviac pozornosti ženy 12 až 54 so share 53,1 percenta, romantike však fandia aj mladí diváci 12 až 34 (shr 47,5 percenta). Diváci 12+ vygenerovali hodnoty 22,4/50,4 percenta, pričom konkurenčný Panelák vysielaný v rovnakom čase klesol na share 16,7 percenta.

Darilo sa aj premiérovej časti humornej šou Partička, ktorá v 12 až 54 dosiahla share 40,6 percenta, pričom šou najviac zaujala mužov 12 až 34 so share 47,3 percenta.

Celodenný share Markízy dosiahol včera 38,9 percenta, podiel v prime time sa vyšplhal na skvelých 43,2 percenta (12 až 54), informovalo PR oddelenie TV Markíza.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV Markíza