Markíza mala rekordný týždenný primetime

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Obama reční ped Kogresom
Vystúpenie amerického prezidenta Baracka Obamu sa dostalo aj do povedomia obyvateľov Južnej Kórey. Na obrázku tlačí muž vozík v Soule pred televízory kde prebieha priamy prenos. Foto: SITA/AP

BRATISLAVA 17. januára (WEBNOVINY) – V nedeľu bola podľa PR oddelenia TV JOJ najsledovanejším nespravodajským programom dňa komédia Taxi, taxi s ratingom 12,4 percenta a podielom 32,3 percenta. Výraznejší úspech dosiahla komédia medzi mladšími divákmi, u mladých mužov 15 až 24 podiel 42,6 percenta, medzi mladými ženami 15 až 24 až 44 percent, v Košickom kraji 12 až 54 s hodnotou 42,5 percenta. Konkurencia výrazne zaostala – neuspel prenos z odovzdávania cien Krištáľové krídlo na Jednotke, ani filmová ponuka na Markíze.

Darilo sa aj seriálu Stratené duše, ktorý s podielom 25,5 percenta porazil konkurenčnél Upírske denníky. Divákov zaujala aj repríza filmu Herbie na plný plyn s podielom 24,5 percenta. V nedeľu bola úspešná aj JOJ PLUS, ktorá odvysielala najsledovanejší titul z tzv. malých televízií (JOJ PLUS, Doma, TA3, Trojka), komédiu Policajt v Afrike s podielom 4,5 percenta (celkový počet divákov v 12+ dosiahol 83 tisíc).

Televízie s logom JOJ dosiahli v nedeľu spolu podiel 25,2 percenta celodenne a 31,4 percenta v primetime. Markíza za ostatný týždeň dosiahla prime time share 37 percent, čo je najvyššia hodnota od januára 2010.

Aj mimo hlavnej sezóny podľa PR odelenia Markízy dosahuje televízia mimoriadne úspechy sledovanosti, čo dokázal aj druhý januárový týždeň. Prvým je rekord spravodajstva – Nočné Televízne noviny zo štvrtka pri hodnotách 16,4/43,3 percenta sledovalo 776-tisíc divákov nad 12 rokov, v cieľovej skupine 12 až 54 hodnoty predstavovali 12,4/38,5 percenta a v oboch cieľových skupinách predstihli Nočné Televízne noviny aj hlavné večerné spravodajstvo na konkurenčnej stanici.

Romantický seriál Tisíc a jedna noc v priemere sleduje viac ako milión divákov nad 12 rokov. Priemerné hodnoty za všetky odvysielané časti počas uplynulého týždňa predstavujú 15,1/42,5 percenta (12 až 54), pričom najsledovanejšou časťou bola časť z 13. januára, ktorú videlo 557-tisíc divákov 12 až 54.

Najsledovanejším filmom týždňa bola komédia Korenie lásky, ktorá sa zaradila medzi 20 najsledovanejších filmov od januára 2010. Videlo ju takmer pol milióna divákov 12 až 54 pri hodnotách 14,1/43,1 percenta, pričom najviac pozornosti mu venovali ženy 12 až 34 so share 50,9 percenta.

Darilo sa aj v nedeľu podvečer vysielanej Smotánke z Plesu v Opere, ktorej hodnoty predstavovali 10,1/33% (12 až 54), v skupine divákov starších ako 12 rokov reláciu sledovalo takmer 580-tisíc divákov (12,2/32,3 percenta).

Markíza za ostatný týždeň dosiahla prime time share 37 percent, čo je najvyššia hodnota od januára 2010.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV JOJTV Markíza