BRATISLAVA 22. novembra (WBN/PR) – Máloktoré podnikanie sa dnes zaobíde bez zahraničných ciest, ktoré väčšinou predstavujú obrovskú časovú dotáciu s minimom pohodlia. Riaditelia a majitelia firiem sa preto stále viac odkláňajú od unifikovaných riešení v oblasti korporátnych ciest a vyhľadávajú služby na mieru, ktoré sú omnoho flexibilnejšie a komfortnejšie.
„Cena sa často stala jediným argumentom dodávateľov cestovných služieb. Na trhu sú tak k dispozícii predovšetkým unifikované korporátne služby poskytujúce rovnakú úroveň servisu ako pre vrcholový management tak pre radových zamestnancov. Výsledkom potom často býva to, že danú službu v tejto forme náročnejší cestujúci odmietajú využívať a snažia sa ju riešiť napríklad prostredníctvom osobných asistentiek. Tie ale nemajú ďalšie možnosti flexibilného riešenia,“ komentuje dianie David Eder, CEO spoločnosti Exclusive Tours.
A dodáva: „V reakcii na tento trend a na vzrastajúci dopyt po korporátnych cestách na mieru zo strany našich klientov sme sa rozhodli rozšíriť náš na trhu ojedinelý prístup ku klientom aj do segmentu firemných zákazníkov a zaviesť nové služby pre tých, ktorí majú vysoké nároky a vyžadujú flexibilitu a osobnú starostlivosť,“ uvádza David Eder.
Osobný prístup postavený na priamej komunikácii s konzultantom zaisťuje vyššiu efektivitu a rýchlosť jednotlivých krokov. Pre top manažérov však nie je dôležitá len rýchla reakcia, ale predovšetkým bezprostredné riešenie prípadných nepríjemných situácií, akými sú napríklad náhle zrušenie či presunutie schôdzky, zmena či zrušenie letu alebo zmeškanie lietadla. Prioritou v oblasti cestovných služieb by preto malo byť nie len kedykoľvek a čo najrýchlejšie vedieť pomôcť, ale tiež vzniku podobných problémov predchádzať.
Odpadajú tak hodiny zbytočného čakania na letisku alebo naopak rýchle presuny s minimom času. Samozrejmosťou je tiež okamžitá reakcia na zmeny itinerára klienta, a to bez ďalších nadbytočných nákladov. Nie je napríklad ničím neobvyklým, keď klient počas obchodnej schôdzky zašle svojmu konzultantovi SMS so žiadosťou o posunutí času letu. Konzultant ihneď čas letu zmení a informuje klienta o novom itinerári. Konzultant ďalej zaisťuje všetky nevyhnuté záležitosti pre zaistenie komfortu cesty – rezerváciu VIP salónov, zaistenie špeciálnych požiadaviek, online check-in, správu a efektívne využitie bonusových programov leteckých spoločností a celú radu ďalších činností.
Exclusive Tours v súčasnej dobe napríklad ponúka komplexné služobné cesty, ktoré najnovšie vďaka akreditácii IATA môže spoločnosť okrem privátnych letov zaisťovať aj pravidelnými linkami. Klient tak môže svoje požiadavky riešiť 24 hodín denne 7 dní v týždni priamo so svojím osobným travel consultantom, ktorý je mu plne k dispozícii, a to ako počas prípravy cesty do zahraničia, tak aj v jej priebehu. Súčasťou služieb je tiež poradenstvo v oblasti leteckej prepravy, ktoré pomôže zefektívniť korporátne cesty.